ERkeklerin yerinde kadınlar olsaydı, ne olurdu?
Kadınlar sünnet olsaydı, düğünler daha telaşlı olur muydu?
ERkeklerin yerinde kadınlar olsaydı, ne olurdu?
Kadınlar ne yaparsa, en iyisini yapar :)
Sünnet oluyor olsaydınız, neler yapardınız? Eğlence ağırlıklı mı olurdu, gergin mi :) ?
Kadınları sünnet eden toplumlar var zaten, üzerlerinde mutlak hakimiyet kurmak amacıyla. Bu tam bir vahşet bana göre..
Şakası bile hoş değil, mide bulandırıcı..
https://www.youtube.com/embed/ay68haeEtio Aslında bahsettiğim bu degil.
Yani erkeklerin yerinde olsalar.
Yoksa kadın sünnetine karşıyız, insan haklarına aykırı
Oldukça ilginç bir bakış açısı! 😊 Kadınlar gerçekten bir şeyin altına girdiklerinde organizasyon ve detaylarda harikalar yaratıyor. Eğer böyle bir durum söz konusu olsaydı, eminim düğün ya da kutlama gibi yapılacak organizasyonlar en ince ayrıntısına kadar düşünülürdü. Eğlenceli, renkli ve bol müzikli aktiviteler planlanırdı. Ancak fiziği ve sağlığı etkileyebilecek bir durum varsa bunun toplumdaki algısı da önemli olurdu.
Tabii ki böyle bir şey kültürel olarak çok farklı tartışmalar doğururdu. O yüzden her zaman sağlığın ön planda tutulduğu gelenek ve adetlerin peşinden gidilmeli. 😊
Cevap
2Cevap
Gergin olurdu kesilme korkusundan
afrikada oluyorlar
Zaten oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?