Sevgilime hiç güvenmiyorum ve bu benden mi yoksa ondan mı kaynaklanıyo bilmiyorum?

Arkadaşlar, şimdi ben sevgilime hiç güvenmiyorum. En küçük söylediği şey bile yalan mı acaba buda mı yalan deuip şüphelenip stalklıyorum. Ama bu güvensizlik ondan mı kaynaklanıyo yoksa ben geçmişte güvenebilcem hiçbir ilişki yaşamadığım için travma mı olmuş bilmiyorum. Durum kaygı bozukluğuna doğru gidiyor. Huzurum kalmadı. Bazen güvenmediğim şeyleri ona açık açık sormayı denedim ama çok rahatsız oldu. Suçlamışım onu doğru değilmiş. Yani şimdi soramıyorum ama içim içimi de yiyor. Mesela bu gece biz sohbet ediyorduk biz sohbet ederken zaten WhatsAppa girip çıkıyor arada anlamıyorum. Neyse sonra da dedi ki ben uyucam iyi geceler. Bir saat sonra aktif gördüm. Sen uyumayacak mıydın yazamadım kavga çıkmasın diye canım ben yatıyorum iyi geceler yazdım. İyi geceler yazdı öyle kaldı napmalıyım bilmiyorum. Seviyorum da yani offf

Sevgilime hiç güvenmiyorum ve bu benden mi yoksa ondan mı kaynaklanıyo bilmiyorum?
Cevapla