
Bu flört olayını çıkaran kesin çapkınlığına kılıf uyduran biridir...

Bu flört olayını çıkaran kesin çapkınlığına kılıf uyduran biridir...
Ya hepiniz yalan söylüyorsunuz. Flört diye bir şey yok. Herkesle flört edilmez. Bunu demek daha doğru. Ben sevgili olarak bakmayacağım biriyle flört etmem. İstediğimi alırım. Hadi biri zor alamama ihtimalim var diyelim. Pek olmaz ama hadi oldu diyelim. Ya da bakarım bununla sevgili olunmaz tek gece ister bu diye düşündüğüm olursa onu da tak diye elerim. Siz nasıl herkesle flört ediyorsunuz. Bence flört edilen biri sevgili olması kesin olan kişidir. Yani sevgililige geçiş o kadar anlaşılmayacak bir şey değildir.
Üstat haklı😉
@mayisgly Haklısın.. 👍😌
İlişkinin flört aşamasından sevgili aşamasına geçtiğini gösteren bazı detaylar şunlar olabilir:
1. **Daha Derin Duygusal Bağlantı:** Birbirinizle duygusal olarak daha derin bir bağlantı kurmaya başlarsınız.
2. **Daha Fazla Zaman Birlikte Geçirme:** Flört aşamasında geçirilen zaman artar, daha fazla birlikte vakit geçirmek istenir.
3. **Açık İletişim:** Duygularınızı, beklentilerinizi ve düşüncelerinizi daha açık bir şekilde paylaşmaya başlarsınız.
4. **Karşılıklı Güven:** Birbirinize olan güven artar; geçmişteki deneyimleri ve gelecekteki planları konuşmaya başlarsınız.
5. **Ortak Hedefler ve Planlar:** Birlikte gelecekle ilgili planlar yapmaya başlarsınız, ortak hedefler belirlersiniz.
6. **Daha Fazla Paylaşım:** Duygusal olarak daha açık olmanın yanı sıra, kişisel yaşantınızı ve deneyimlerinizi daha fazla paylaşmaya başlarsınız.
7. **Duygusal Destek:** Zor zamanlarda birbirinize duygusal destek sağlama ihtiyacı hissedersiniz.
Bu flört kavramı çok istismara açık. bir alan tam tanımı nedir bunu da anlamadım başkalarına da yuruyebilirimin kılıfı galiba.:) Bence değer veriyorsa, zaman ayiriyorsa , mutsuzken bile seninle paylasiyorsa bir. ilişki vardir. Hoş bunları uygulamada yapıpı teoride sevgilim. degilsin diyeni de duydu bu kulaklar. Bu. zamanda sevgililik. kavraminin da içi boşaldı..
Sahiplenme tamamen oluştuğunda veya hisler güçlendiğinde sanırım.
Flört olayı da nedir anlamış değilim. Ya sevgilisindir ya da değilsindir ama gel gör ki günümüz ilişkilerinin seviyeleşmiş halleri böyle adlandırılıyor artık...
Cevap
26Cevap
El ele tutuşmak, hitap sözcüklerinde level atlama gibi gibi.
Artık bazı şeyler söylenmeden yapılıyordur mesela işte tam olarak o evre.
Gidip ailesiyle tanıştırması
Sevgili olununca zaten söylenir bu
Aşkım falan demeye başlayınca sevgili olmuş oluyorlar
O duygularını itiraf etmek oluyor
Karşılıklı olarak güven ve benimseme, sahiplenme oluşur. Birbirinde duygusal anlamda sabitlenme, sadakat ve sahiplenme geliştiğinde. Aşkla ilgili konularda kadın da erkek te daha uzun vadeli düşünerek konuşurlar ve davranırlar. Güven çok önemli..🖤
Benim flört algım mesafeli davranmak olduğu için eğer sevgili olduysak bunu karşımdakine sözle de tavrımla da belli ederim ve ne onun kafası karışsın ne de benim.
👌🏻
@Zat-ıakrep Teşekkürler.
Evet geldin mi diye sorulması olabilir herhangi bir kız arkadaşına çok düşük bi ihtimalle sorar bir erkek zira. Dışarı çıktığında yahut meşgul olduğunda hesap verilmenin artması olabilir, kıskançlık krizlerinin dozunu aşması falan filan
Elimi ayağımı nere koysam tedirginliği geçer iki taraf için de. Birbirine rahatlıkla espri yapıp dalga geçebilirsin. Hadi yemek ısmarla dersin. İlla restoranda yemezsin çantasına poğaça atar getirir. Ya da sen simit ısmarlarsın iki taraf da duvarlarını indirir.
Ne hallere kaldık anasını satayım.
İşaret niye arıyoruz ki bulmaca mı çözüyoruz
Dökün kelimelere olsun bitsin herkesin kafası rahat etsin
Erkeğin çıkma teklif etmesi ve kadının kabul etmesi
Geleceğe yönelik planlar ve aşk dolu bakışlar, sürekli onu düşünmeler, sürekli mesaj atmalar, aramalar sormalar
Flört ile sevgilik arasında keskin bir geçiş yoktur. Flört eden çiftler devam etmek isterlerse kendiliğinden sevgili olurlar zaten.
Yani flört değil insan birini beğenir hoşlanır konusur sever sevmez olur olmaz sevgililik böyle başlar ya da baslamaz
Flört tam olarak ne ya ben tam bilmiyorum ben sadece tanışma fasli bilirim tanışıp anlaşınca sevgili faslına geçilir
Öyle bir belirti yok kardeşim tamam dersin değildir değildir dersin tamamdır bu kızlar normal değil 😅
illahiki az da olsa mesafe oluyor, mesafe varken sevgili değilde flörttür bence, mesafenin kısalması veya kalmaması
Ithal adetleri kaale alamiyorum. Bir sey ya vardir ya da yoktur. Net olmayan yolumuza cikmasin.
Şu flört olayı bitsin artık yeter abuk sabuk şeyler 6-8 ay konuşuyorsun hala adı konulmamış oluyor ben öyle şeylere gelemem şahsen 2’ buluşmada beklentimin ne olduğunu açık ve net söylüyorum.
Zaten olması gereken de o değil mi, aylarca konuşup da halen henüz flört aşamasındayız demek de zaman kaybı gerçekten
@red_devils bazıları maalesef bunları düşünmüyor aylarca adı konulmamış bir flört yaşıyorlar
Bunu yaş konusunda ele alırsak 20'li yaşların başlarında olan kişiler böyle, 30'u geçmiş kişilerde ise tam tersi diyebilir miyiz sence
@red_devils bence kisilerin karakteri ya yani 20 lerinde olanlar daha iyi bence 30larinda olanlardan
Benim karşıma tam tersi şekilde 30'larında olanlar daha net, 20'lerinde olanlar da aylarca flört isteyen şeklinde çıktı
Sen kaç yaşındaydın
Flört çok saçma bir iş bence seviyorsan sevgili olursun
Detay falan anlamam ben direkt söyleyecek ugrasamam ya zaman kaybi
Teklif olmadıkça artık sevgililiğe geçildiğine inanmam.
yani sözlü olarak resmiyete dökmek diye düşünüyorum
Flörtken de sevgili gibi davranıldığı için ayırt edemiyorum
Hitap şekli nerdesin ne yapıyorsun falan gelecekle alakalı pilanlar yapılması
Flört herşeyin güzel gittiği bir filmin giriş bölümü sevgililik ise tam bir kaos.
Aşkım canım bebeğim diyince oluyor mu bilmiyorum ki bana flörtten öte yol yok hdbsns
Flört bakışma , tav olma şeyi değil mi? Sevgili benimseme değil mi 😒
Güven ve sadakat oluştuğunda birde değer verildiğini hissettiğinde
Ben anlamıyorum benim yaşıtlarım bi kahve içmeye gidiyorlar 2 saat sonra sevgili olmuşlar yani garip aşk vs hiç bir şey yok aralarında
hic anlamiyorum beni ailesina anlatti fiziksel olarak yakinlastik ama ona gore flortmusuz duyunca sok olup konusmayi kesmistim
ailesi bile taniyodu kardesiyle konusuyodum cok uzuldum bende kullanildigimi dusunuyorum cok kirici
Güven oluşur konuşma şekli değişir her şey daha bir ciddileşir ama hemde çocukluklaşır şu flört işini de anlamıyorum çok saçma
Sevgili olmak istediğini ciddi düşündüğünü ve sevdiğini söylemek ele tutuşmak aşkim maşkim diye hitap etmek
“askiim biz simdi neyiz” e cevap verene kadar boyle bir detay yakalayamazsin bu devirde:D
yanında osuruyorsan büyük bir kademe atladınız demektir
Nüfusa kayıt ettirmek
Ailesiyle tanışmak istemesi ve ileriye dönük planlar birikimler..
Ne zaman gelelim ballı kahveyeee ta ta tataaa💃🎶
Yani işte çıkma teklifi diye bir şey bu yüzden olmalı.
Net ağzın biz sevgliyiz lafnı duymadan sevgli gibi hissetmiyorum
İsminle hitap etmiyorsan aşkım sevgilim diyorsan Elele tutuşuyirsun daha yakın oluyorsun
Ben bıktım hayatan millet ne diyo ys
Kiskanclik
Önemsemek
Daha sık görüşme istegi
Utanma gibi faktörler yoksa ondandır.
Önce mavi bir ışık görürsün
Kıskançlık seviyesi ve ilgi düzeyi
e*kekler kiskanmaya basliyo
Oha teklifff mi yoksaaa😱
Cikma teklifi geri gelsin ben anlamıyorum
Saygılı olmasi
Arkadaş bir aralar çıkma teklifi diye bir şey vardı. Halen yok mu o? Flört diye saçma sapan bir şey çıkmış ortaya.
Sahiplenme, dozunda kiskançlik
Sevgiliyiz denene kadar flört oldugunu düşünüyorum
Pahalı hediyeler mesela
İsminle hitap etmiyorsan aşkım sevgilim diyorsan
Çıkma teklifinin gözünü seveyim
Kullanılan kelimelerden
Gözlerinin içine bakarak konuşmak
Benimki foto atmıştı nsnsjj
Ne fotoğrafı
Bana göre değil bu işler
Öpücük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?