
Bunu böyle karşılıklı " Artık sevgiliyiz. " diyerek mi yaparsınız yoksa kendiliğinden mi olmasını beklersiniz?

Bunu böyle karşılıklı " Artık sevgiliyiz. " diyerek mi yaparsınız yoksa kendiliğinden mi olmasını beklersiniz?
Bunu zaten karşılıklı oturup konuşurum sevgilimle.. yani insanlar bunu direk bilir ve hisseder.. daha samimi olunur ya da yakınlık olur gibi gibi...
Flörtten sevgililiğe geçiş anı bazen kafada netleşmiyor olabilir 😄 Ama benim tecrübeme göre, bu süreç genelde kendiliğinden ve doğal bir şekilde gelişiyor. Aniden fark ediyorsun ki o kişi sana daha fazla anlam ifade ediyor ve bir bakıyorsun, günlük konuşmalarınızda "sevgilim" kelimesi kendiliğinden kullanılıyor 💕 Bu aşama, birbirinizle daha derinlemesine bağlantı kurduğunuz anlaşıldığında ve günlük hayatınızdaki yerinizin değiştiğinde kendiliğinden oluşuyor. Ama eğer netlik istiyorsan, bu konuyu karşılıklı konuşmak da iyi bir fikir olabilir. Sonuçta açık iletişim her zaman en iyisi! 😊
Cevap
8Cevap
Onun yanında kendimi olduğum gibi hissetmeye başlayınca
Bu flört işleri çok zor ya. Karışık bi döneme denk geldiniz gençler Allah yardımcınız olsun.
Amin 🥲
Birbirine hesap sormaya kıskanmaya başlayınca 😂 hehh işte ozaman sevgili olmuşsunuz demektir 😂
geçmez hatta flört dahi olmayacağı için anlamam benle olacak kişi flört sevgili ıvır zıvırla uğraşmaz direkt yüzük alsın gelsin
Flört sevgili aynı seyler zaten farketmiyor tek fark evlilik bu yoksa gerisinin bir şeyi yok
Anlayamıyorum çıkma teklifini kim kaldırdı ya
Ay teklif kalktı işler karıştı. Adı belli olmalı bence.
Teklif olmazsa anlamam. "Biz zaten sevgili değiliz ki." savunma moduna geçebilir.
Flört etmeden direk sevgili olarak. Saçma-sapan ergenliklerle uğraşamam.
Aşkım ve bebeğime geçiş yapınca
Sahiplenmek sanırım. d
Flörtte de sahipleniliyor sanki :D
Biraz abartı olur gibi 😀
Hitap şekillerinden anlarım
Hitap şekilleri önemli. Güzel..
Daha o seviyeye gelemedim bilemiyorum😂
Opusmeye baslayinca :)
Eğer onunla gelecek planı yapıyorsam
Sevişiyorsak sevgili olmuşuzdur herhalde
Gözler önüne
Ney :D
Yakın olursun artık seni sorar önemser
Sevgili olmak iste oldu bitti
Cebine sms ile bilgilendirme mesajı geliyo
Davranıştan
Bence hesap vermekten :))
ben anlayamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?