İlişkilerdeki " Sadakat " kavramı günümüzde neden anlamını fazlaca yitirdi?

İlişkilerdeki  Sadakat  kavramı günümüzde neden anlamını fazlaca yitirdi?

Özellikle sosyal medyanın hayatımıza girmesiyle bu sorunlar iyice belli olmaya başladı:

" Daha iyisini bulurum, buna mı kaldık, bu kız da iyimiş benimkinden, bu erkek de para var... " Yani ilişkiler hızlandı, aldatmalar çoğaldı vs. bana göre.

İlişkilerdeki " Sadakat " kavramı günümüzde neden anlamını fazlaca yitirdi?

İlişkilerdeki " Sadakat " kavramı günümüzde neden anlamını fazlaca yitirdi?
Cevapla