Benim 2 yıllık bı ilişkim var. ciddi bı birliktelik düşünüyorduk evllilige giden ama erkek arkadaşım dışarıdaki insanlara karşı çok iyi merhametli yardımsever güleç ama benim yanımda çok somurtkan depresif hep. hani maddi ve ailevi sorunları var diye ona bağladı ben de buna bağladım ama iyi olduğunda da bana karşı davranışları değişmedi ve hep sorunlarına bağlamak saçma geldi bı yerden sonra. ama yani doğum günüm olur kutlamaz. beni hep değersiz hissettirir iltifat etmez öyle tam tersine hep yerer. hakaretler eder ağır küfürler eder. fiziksel kusurlarini soyler.. ben aramasam arayıp öyle mesaj atmaz benden bekler. kisitlayici baskıci. hiç haksız olduğunu kabul etmeyen her gün onu mutlu etmeye çalıştığım halde hep çok memnuniyetsiz şikayet eder. kalbimi kirdiginda da asla özür dilemez. fikrimi almaz alsa bile nezaketen alır asla uygulamaz kendi bildiğini yapar. hasta olduğumda umrumda olmaz oyle. babam riskli bı ameliyat geçirdi o durumda bile sıkıntı çıkardı bana yanımda olmadi öyle. beni çok iyi bi manipule ediyor ve beni her durumda suçlu gösteriyor. tartışırız eski sevgilileriyle karsilastirir beni. kötü olarak empati kurmaz bana karşı ve sadece kensdisiyle ilgilenmemi kendisine övgüler etmemi onu dinlememi ister hep. beni dinlemez bişey paylaş demez bı sıkıntın varsa anlat demez Trip çok atar. beni cevremdeki kız arkadaşlarımla karşılaştırır. iki yıl boyunca benden dolayı ilişki sürdü elimden gelenin fazlasını yaptım. mddi manevi ona hep destek oldum hiç bı zaman bana bu derece kötü olduğu halde saygimi sevgimi hep korudum. attan aldım sustum. ailesiyle de tanıştım ama o hiç değişmedi. ilk yılımızda ondan ayrıldım baktım değişmiyor. cünkü bana insan gibi davranmıyordu ama sonrasında değişecem dedi. sadece bı hafta iyi oldu sonra yine aynı ve ara ara intihar edecem diyordu gidemiyordum ondan vicdanına yenik düştüm hep. ama ilişkinin ikinci yillinda artık yoruldum her gün yorulduğumu sıkıldığımi tukendigimi mutsuz olduğumu dile getiriyordum ve bunun için bişey yapmiyirdu sevgisinden hep emin oldum ama mutlu olmadım hiç. şu an gitmek istiyorum ondan çünkü artık tükendim sevgi falan kalmiyor psikoloji kalmiyor. narsistsin dedim kabul etmedi tedavi ol dedim baya araştırdım aslında bütün özellikler uyuyordu ona. ama bana vicdan yaptırmaya çalışıyor sürekli. ilişkini içinde seni öyle manipüle ediyorki kendini hep sucluyorsun. kurtulmak istiyorum aynı iş yerinde çalışıyoruz. Şu an bı iletisimiz yok rahatsızlık vermiyoruz birbirimize görmek istemiyorum artık onu ama ne yapmam lazım aynı yerde çalışıyoruz sevgim zaten çok azalmış ben öyle biriyle nasil evlilik düşündüm diye kendi kendimi yiyorum. ne yapacam bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Okumak isteyen olursa ChatGPT'den özet rica ettim. Bu baya uzunmuş..
Yazının özeti şu şekildedir:
Yazar, 2 yıllık bir ilişkisi olduğunu ancak erkek arkadaşının dışarıda çok iyi ve yardımsever göründüğünü, ancak kendisiyle birlikteyken somurtkan, depresif ve kırıcı olduğunu belirtiyor. Erkek arkadaşı sürekli sorunlarına bağlıyor, değersiz hissettiriyor, hakaretler ediyor ve manipülasyon yapıyor. İlişki boyunca yorulduğunu, tükendiğini ve mutsuz olduğunu ifade ediyor. Narsist özelliklere sahip olduğunu düşündüğü erkek arkadaşından kurtulmak istiyor, ancak aynı iş yerinde çalıştıkları için bu durumu nasıl yöneteceğini bilmiyor. Sevgisinin azaldığını ve bu kişiyle evliliği düşünmenin hatalı olduğunu düşünüyor. Ne yapması gerektiğini bilmiyor.
ChatGPT devam etti:
Yazara, bu zorlu durumu aşmak için şu önerilerde bulunabilirsin:
Kendi Güvenliğini ve İyi Hissetme İhtiyacını Anla:
Kendi sağlığını ve iyi hissetme ihtiyacını anlamak önemlidir. Bu durumda, kendine öncelik vermek ve kendi refahını düşünmek önemlidir.
Profesyonel Yardım Al:
Narsistik özelliklere sahip bir partnerle başa çıkmak zor olabilir. Bir terapist veya danışmanla konuşmak, duygusal destek almak ve ilişkiyi anlamak konusunda yardımcı olabilir.
Güvendiklerine Durumu Aç:
Aile üyeleri, yakın arkadaşlar veya iş arkadaşlarına durumu açarak destek alabilir. Bu kişilerle konuşmak, duygusal yükü paylaşmak ve güç bulmak önemlidir.
İş Yerinde Sınırlar Koyma:
Aynı iş yerinde çalışmak zorunda olabilirler, ancak iletişimi minimumda tutmak, profesyonel sınırlar koymak ve işle ilgili konulara odaklanmak önemlidir.
Kendi İhtiyaçlarına Odaklanma:
Kendi ihtiyaçlarına odaklanmak, kişisel gelişim için zaman ayırmak ve kendi mutluluğunu bulmak önemlidir. Bu süreçte kendi güçlü yanlarını hatırlamak önemlidir.
Kararlı Olma:
İlişkiyi sonlandırmak kararlılık gerektirir. Kararlı bir şekilde bu adımı atmaya hazırlıklı olmak, duygusal olarak destek bulmak ve bu kararı uygulamak önemlidir.
Kendi Değerini Hatırlama:
Manipülasyon ve eleştirilere rağmen, kendi değerini hatırlamak önemlidir. Bu süreçte kendine güvenmek, kendini sevmek ve sağlıklı bir geleceğe odaklanmak önemlidir.
Hukuksal Destek Araştırma:
Gerekirse, hukuki destek almayı düşünmek önemlidir, özellikle bu ilişkinin sonlandırılması sırasında her iki tarafın haklarını anlamak önemlidir.
Unutulmaması gereken önemli bir nokta, bu sürecin zaman alabileceği ve destek aramanın güçlü bir adım olduğudur.
Pisikolojisi iyi değil tedavi görmeli. Tedavi olmadan da asla evlenme çünkü evlilikte daha kötüsünü yaşayacak sın
Ben ileri derecede narsist olduğunu düşünüyorum. tedaviyi kabul etmez çünkü kendini sorunlu görmüyor
Narsist olmasa da. anksiyete bozukluğu ve benzer bir çok rahatsızlıklar dan biri olabilir
Yani kişilikte büyük bı sıkıntı var onu biliyorum
Bir sorun olduğu kesin. Mutlu olmak istiyorsan uzak dur derim
Ayrılacaksın yani o kadar netki
Evet çok net aslında
Git ayrıl Allah için ya okurken kriz geçirdim
Herkes öyle diyor bana ben de bıktım zaten