1 sene olacak ilişkimiz ve ailevi sorunları var, benimle konuşmuyor. Böyle yapınca kendimden uzaklaştırıyorum, nasıl davranmalıyım?

1 sene olacak ilişkimiz ve ailevi sorunları var benimle konuşmuyor artık düzgün bütün yük onun üstünde hem ben ne yapacağımı ve nasıl davranacağımı bilmiyorum sıkıntısını söylemez içinde biriktirir zar zor laf alırım ağzından. Kendime nasıl çeki düzen verebilirim kafayı yiyorum o böyle yapınca. Ve kendimden uzaklaştırıyorum.
1 sene olacak ilişkimiz ve ailevi sorunları var, benimle konuşmuyor. Böyle yapınca kendimden uzaklaştırıyorum, nasıl davranmalıyım?
Cevapla