Aşık olduğunuzu ilk ne zaman fark ettiniz?

Ben ilk kez lisede aşık olmuştum. Sınıfın başkanıydım. Aşık olduğum kız da yardımcımdı. Aşık olduğumu o öğretmenimizle konuşurken fark ettim. Çok normal bir biçimde konuşurken bile ona hayranlıkla bakıyordum. Yani, gerçekten yaptığı her harekete hayranlık duyuyordum. Bir insan normal şekilde konuşurken bile ona hayranlıkla bakılır mı? Bakılıyor işte. Hatta aşkımdan şiir yazmıştım. Kahverengi gözleri vardı. Simsiyah saçları vardı. Ben aşıktım ama her şeyden önce hayrandım. Zaten hayran olamadığım birine aşık da olamazdım. Bence öyle. Olunmaz. Ayrıca o kadar güzeldi ki gerçekten anlatılmaz. Siyaha yakın gözlere zaten bir zaafım var. Kültürlüydü de. Oturmasını kalkmasını bilirdi. Her şeyiyle hayrandım ona. Gülünce parlayan gözlerine, konuşma tarzına, gözlerine, saçlarına, kaşlarına, bakışına ve duruşuna. Gerçekten hayrandım. Aradan 7 sene geçti. Öyle hayran olabileceğim biri daha çıkmadı.

Not, yarın bir gün biriyle konuşursam bunu bilsin.
O yüzden açık paylaşıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bu ne be? Herkes mi dertli? Herkes mi ihanete uğradı? Herkes mi kırıldı?
Güncellemeler
+1 yıl
Unutmadım hiçbir zaman gözünün rengini…….. O gözün ki cihanda hiç bulamadım dengini….. E
Aşık olduğunuzu ilk ne zaman fark ettiniz?
Cevapla