Sevgilim artık eskisi gibi değil, bana çok uzak davranıyor. Onu kendime nasıl aşık edebilirim, ne yapmam gerek?

Kızlar bana yardımcı olun lütfen kafayı yemek üzereyim birini tanıdım bundan 3 ay önce ilk zamanlar çok güzeldi hep bulusuyoduk hatda yan yana çalışıyorduk ama benim çalıştığım yer sigorta yapmıyolardı bende çıkmak istedim ama erkek arkadaşım izin vermedi önceki sevgilisi aldatmış falan dedim ki güven yok beni ilk ilişkimizin 3 gününde bile annesiyle tanıştırdı o 19 yaşında bense 21 neyse ben artık çıktım ordan aynı AVM de başka iş buldum hep görmek ister diye ama ben cıktığımdan beri hiç görmek istemiyo aramiyo mesajlarıma çok geç cevap veriyo geçenlerde ise 2 gün yazmadı hastayım diye en son ben artık beni sevmiyosun diye ayrılmak istedim bundan ama gitmiyo ayrılmak istemiyo seviyorum seni diyo babası terk etmiş acaba ondan mı böyle benimde annem yok ikimizde aynı konumdayız acaba beni ya sevmiyo ya da eski kız arkadaşını unutamadı ya da sadece kullanmak için konusuyo ben bunların hepsini sordum ama cevap vermiyo bana seviyorum diyo hep sevmesem seni annemle tanıştırmam diyo ilk defa oldu bu diyo buluşalım diyorum çalıştığı için yorgunum isim var gibi şeylerle dönüş yapıyo hep ben üstüne düşüyorum çok en çok mesaj atan ben buluşalım diyen ben oluyorum onu da çok seviyorum tek isteğim bana köpek gibi aşık olsun hiç gitmesin bunun için ne yapmam gerek sizce yardımcı olursanız çok mutlu olurum yoksa kafayı yemek üzereyim

Sevgilim artık eskisi gibi değil, bana çok uzak davranıyor. Onu kendime nasıl aşık edebilirim, ne yapmam gerek?
Cevapla