
Ayrılmalısın
Yok be saçmalama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Öncelikle aynı şeyi yaşamış biri olarak şunu söylüyorum ki şu an çok aşıkmışsın gibi hissetmen normal. Çünkü sanalda herkes gözüne mükemmel gelir. Ancak zor bu ilişkinin yürümesi. Benimki bana dünyanın en mükemmel erkeği gibi geliyordu, gerçek hayattaki kimse beni cezbetmiyordu. Sonra buluştuk normal erkeklerden gram farkı yokmuş. Tüm büyü bozuldu. Bence yol yakınken ayrıl.
ayrılma bence hiç buluşmamışsınz sonuçta olur böyle normaldir. hele bir buluşun göz göze gelin sımsıkı sarılın birbirinize. herşey çok farklı olacaktır inan. eğer olmazsa hala ilgisiz davranırsa o zaman bitirmek istersen bitirirsin. bitirmek kolay mücadele etmek emek vermek olay pes etme derim ben 👍
Yazdığını okurken bile gözlerimin içi gülümsedi, ya seviyorum varya, benim burcum aslında bir insanı ona güvendiği kadar sever, ben 2 aydır tanıdığım birine güvendim ilk defa, ama şu son haftalarda baya bir kavga ettik ayrıldık hatta yine barıştık. Bana karım olacaksın diyor sence samimidir
rica ederim canım benim ne demek ;) inşallah mutlu olursunuz. bende ikizler burcuyum Değişkeniz biraz. boğa sabittir sakindir nettir yardımseverdir zor güvenir ama güvendiği zaman tam güvenir. biraz yıldızınz ters bitanem sen toprak grubusun o hava grubu ama zıt kutuplar birbirini çeker ve tamamlar. uzakta olduğunuz için bir şüphe kıskanclık kaybetme korkusu olur. o yüzdendir bu yasadığınız gel gitler. zamanla her şey düzene girer inşallah. boğa burcusun boğa tuttuğunu kopartır hırslıdır. bu azmini sevgini yitirme tatlım inşallah sabrının meyvelerini toplayacaksın. bu arada burdan sanaldan aşk olur mu diyenlere söylüyorum. sanaldan aşk olur aşkların güzelidir dokunmadan sevebilmektir.
Teşekkür ederim ablam ya, çok zekice konuştun, inatçıyımdır ahhaha onda bazen derim benimsin, başka alırsa bozarım yine seni alırım falan😂 ama buluşacağız inşallah ozmn daha güzel olacak hemde türkiyeye taşınmayı düşünüyorum seneye ailece oyüzden düzelir gibi, daha yakın oluruz, haftasonları beraber falan. Beraber vakit geçirmek şart. Yüz yüze insan birbirini daha çok anlıyor😀
rica ederim fıstığım ;) aynen tatlım inattır boğalar dostluğa sevgiye önem verirler güven herşeydir. o güveni de zamanla kazanırsınz. seneye her şey daha da güzel olucak sevdiceğinin yanında olacaksın tatlım hep bir arada olacak bugünlere güleceksiniz inşallah tatlım tüm mutluluklar güzellikler seninle olsun balım Rabbime emanet ol sevgilerimle..❤💋
Ya sadece sanaldan yüzyüze görüşmeden sevgili mi olunurmuş? Sevgili kavramı bile ne kadar basit hale gelmiş bu zamanda. :/
Ben sanaldan pek çok insanla tanıştım. Sevgililerim de oldu ama hepsiyle yüzyüze görüştükten sonra ilişkimiz başladı. Yüzyüze görüşmeden kimseye tam anlamıyla güvenme. İnan bana çok fazla sahte insan var sanal dünyada. Çoğu zaman insan kalbini değil mantığını dinlemeli zarar görmemek için.
Gerçekten çok çok çok haklısınız, ben çok sır tutan bir insanım, bana birşey anlatılsın bende kalır ama herkesi kendim gibi zanediyorum, biri iki yüzüme gülsün inan herşeyimi, varımı yoğumu anlatırım, bana güvenmem gerektığını hatırlattığınız için çok sağolun ya valla allah razı olsun.
sanal alemden ilişki fazla yürümez yürümüyor
kendini her an alistir ayriliga
fazla sürmez bende yaşadım
hatta internet zaman kaybi mumkunse yakinlardan tanidiklarinla çık ne fayda varsa en iyi tanıdığın kişiden var
8 ay
ama zaman kaybi pisman oldum valla
Allah yardimcin olsun bundan sonra diyebilecek biseyim yok
tamam
Cevap
2Cevap
hiç buluşmadık derkene
internetten olur mu böyle şeyler ya uzak dur
Saçmalamayın ya öyle şey mi olur ne zamana kadar sürecek? Ayrıl hayatına bak
imkansız şeyler o dediklerin unut gitsin
zavallılar kendini kaptırır böyle şeylere maalesef ama gerçeklikle ilgisi yok bunların
umarım söylediklerimi uygularsın Allah yardımcınız olsun :D
Mesaj at yardmci olaym
Yok be saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar