Erkek arkadaşımla 1.5 yıldır beraberiz. Onun kardeşim dediği bir can Dostu var (erkek) onun kız arkadası ile alakalı bana bi sır vermıstı daha dogrusu sır da değil ama işte bir şey anlatmıstı 2ay önce. Bende bunu ortak arkadaslarımzdan birine anlattım cok yakın kız arkadasımdı. Güvendim kahve sohbeti anında anlatmıs bulundum :( agzıma tüküreyim.! O da gitmiş başkasına bahsetmiş tabi sağolsun. Cocugunda kulagına gitmiş benim sevgilimle can dostum dediği kişi ile arası cok kötü acıldı. Koca adam 32yasında hüngür hüngür ağladı ya.! Ve tabii beni terk etti her yerden sildi engelledi daha da seninle yol yürümem beni bitirdin dedi😔 kadın rezil de vezirde dedi.. o kadar üzgünüm ki herkesten özürde diledim ama 3gündür asla benmle muhattap olmuyor 😔 top buradan döner mi sizce? 😔😔
Selamlar,
Erkek arkadaşın elbette haklı verdiği tepki ile. Sır verildiği zaman onu tutmak ve başkaları ile paylaşmamak gerekiyor. Sen bir hata yapmışsın artık yapacak bir şey yok. Biraz zaman ver kendisine. Bir şekilde ulaşıp gerçekten böyle olmasını istemediğini ortada yanlış bir yanlış anlaşılma var. Ne olursa olsun tekrarı olmayacak diyebilirsin. Ben seni hala sevdiğini düşünüyorum. Birazcık sabırlı olmakta fayda var.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİnşallah dönmez 😊😁 resmen emanete ihanetlik etmişsin bir de kalkıp top buradan döner mi diyorsun. Sen olsan sırrını verdiğin biri sırrını başkasına söylerse onunla evlenmek ister misin? Kendi adıma soyliyim ben döner kaçar uzaklaşırım.
07 Yorumla- +1 yıl
Genç osmanin nasıl şehit edildiğini biliyor musun? Sadece yeniçeri ocağını kaldırma sırrını eşine söylediği için. Eşi başta kimseye söylemem diyor ama gidip saray mutfağından bir kadına bu sırrı söylemek istiyor. Kadın kocasına. Kocası yeniçerilere söylüyor... devamı malum işte.
- +1 yıl
Sana bir şey soyliyim mi? Sen bence sana bir sır verilse yine gider birilerine söylersin. Ben seni tanıdıysam sen içinde tutmazsin
- +1 yıl
Yazdıklarından. Sen bence bu olaydan kendine bir ders çıkar aliyi de unut. Önündeki fırsatları degerlendir.
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıldöner, sabırla bekle
01 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılAy oda anlatmasaymiş
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence boş verin o gelir size
01 Yorumla- +1 yıl
Gelir mi cidden ya 😔 vicdanına kadar engellemiş hayvan🥺
+1 yılSenden ayrılması yeri olmuş hata sende sana geri dönse bile güveni bir kere sarsıldı ki aklı olsa dönmez. Dost benim sevgilimden önemli her şey gider bir bu kalır (gerçek dostsa) ilişkinizin 1.5 yıl olması birşeyi değistirmez siz emanete ihanet edip onu dostundan etmişsiniz. Ağzınız torba değilki büzesiniz. Bir hatta ile 2 yılınıza yazık etmişsiniz.
06 Yorumla- +1 yıl
Üzgünüm gerçekler acıdır eğerki sizi afederse dostunu kaybeder, dostu onu afederse, kaybeden siz olursunuz ki afetmez ise her türlü bu oyunun kaybeden tarafı sizsiniz.
- +1 yıl
Yakk bacaları şimdideno afetse bile dostu onu doldurur
- +1 yıl
Kendi ayağına sikmışsın yaa yapacak bir şey yok.
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbla şimdi sende hata edip söylemişsin haksız durumdasın orası ayrı konu ama sevgilinde gelip başkasının sırrını sana niye anlatıyor onada ayrı sinir oldum. Bir nevi o da seninle aynı hatayı yapmış sayılmıyor mu yanlış mı anladım? Abi de sana fena küsmüş demek ki arkadaşıyla küstüğü için doğal olarak. Bence ona bir süre zaman vermelisin. Belki affedebilir çünkü severek ayrılmışsınız zaten.
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAy yanlış anlaşılma olması çok çok daha kötü olmuş. İşte olayların arka yüzünü bilmeden maalesef kendi kendimize yorum yapmamalıyız. Abinin de bu yüzden tüm hatanın sende olmadığını anlaması ve anlayış göstermesi gerek. Sonuçta tek hata sende değil. Üzülme ablacım elinden geldiğince kendini affettirmeye çalışmışsın. Tek hata sende de değil zaten. Ayrıca herkes hata yapabilir önemli olan hatalardan ders çıkarmaktır. Bizi biz yapan da zaten bu hatalarimiz. Bu yüzden akışına bırak. Sen hatandan dersini çıkarmışsın bu yeter. Abiye bir süre zaman tanı sonra istemiyorsa zorlama. Çünkü zorla sevgi olmuyor maalesef. Umarım ikinizinde mutlu olacağı şekilde anlaşırsiniz. Sağlıcakla kal 🫶🏻😞
Cevap sahibi+1 yılYa çok teşekkür ederim o sizin güzelliğinizz. Ederim tabi ki 🫶🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSırrını söyleme dostuna o da gider söyler dostuna diye boşa dememişler :D
Burada öncelikle suç adamın. Bir kadının sır tutabildiği nerede görülmüş, sevgilin dahi olsa eğer bilinmemesi gereken bir şey ise içinde tut anlatma :D
21 Yorumla Top falan dönmez buradan, çenesini tutamayan kız arkadaşının asla yüzüne bakma bir daha..
Ve bir daha sana verilen sırrı annene bile anlatma
15 Yorumla
+1 yılOooo en yapılmaması gerekeni yapmışsın valla dönse bile inan olmaz. Bitmiş yani. Sana sürekli yaptığını hatırlatır durur.
01 Yorumla- +1 yıl
😔😔😔😔😔haklısınız tabi de işte 🥺
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de olsam ben de dönmem. Her insanın önem verdiği şeylerin önem derecesi farklı. onun için çok önemli bir şey senin için çay sohbetini doldurması için konuşulan bir konu. Konuşmalar ve iletişim çok önemlidir
01 Yorumla
+1 yılGeçmiş günü beyhude yere yâr etme
Gelmemiş bir an içinde feryat etme
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme...01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yapılacak bir şey kalmadıysa hiç bir şey yapmamak en güzel şeydir. Bu durumda ne yaparsan yap ters teper sana zarar verir
026 YorumlaDönmesin ve git çeneni tutmayı öğren sonra ilişkş yap
Hiç sevmem boşçeneli kadınları01 YorumlaÇokk üzüldüm inşAllah döner geri zaten hatanı anlamışsın
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Huh ya neymiş mevzu. Bahane mi etti acaba ayrılmak iiçin
04 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAhh ya. İnsanız hepimiz boş bulunuyoruz. Ama dönmez gibi artık. Erkekler için arkadaşları çok değerli 😔 geçmiş olsun, insanız be hata yapabiliriz hepimiz. Burcu ne sevgilinin
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada o dedikoduyu anlatıp, yayılmasına sebep olan kızın sırrı varsa onu rezil etmelisin 😬
Cevap sahibi+1 yılAyyy geçmiş olsun. Arkadaşı onlar için her şeyden önemli. Ortamların aranan kişisidir zaten kovalar. Pek bir severler arkadaşlarını. Dönmez gibi kovaysa :( ya ama bir şey diyeceğim. Sevgilinle ne konuştuğun kimseyi ilgilendirmez. İstediğini konuşursun. Kime ne? O kadar önemliyse sevgiline anlatmayacaktı. Abartılmış bu olay. Özür de dilemişsin. Canını mo vereceksin daha? Şu suçlu psikolojisinden acil çık 😅 o kadar mühim bir olay değil. Görende evliyi boşadın, hırsızlık yaptın zannedecek be
Cevap sahibi+1 yılÜzülüp durma, saçmalama. Bu suç tek senin değil. Ayrıca abartılacak bir şey de yok. Ağırlığını koy yalvarmak yerine. Hepsi mmmaaall mış 😅
Cevap sahibi+1 yılKova burcuna böyle yapmamalısın. Biraz sessiz kal 1-2 hafta. Sonra kararlı ve yalvarmayan ciddi bir şekilde yaz. Ancak böyle adam edebilirsin. Buna rağmen gelmiyorsa gelmez. Sürekli yalvararak gönlünü alamazsın
boş ver gerçekten anlatırken ne hissettin? Dedikodu hevesine ilişkinide yaktın.
01 Yorumladönmez adamın güveni sarsıldı can dostunu kaybetti
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeri dönerse senindir geri dönmezse senin olmamıştır baby
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGeri dönmesi için ugraşmalısın ama kendinden ve gururundan ödün vermemelisin
Cevap sahibi+1 yılÇokta abartma dönmezsede , dönmez çokta peşindem koşma
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok haklı bence ama kendi de hatalı gelip de sana anlatmamaliydi
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçocuk gibisiniz. 30 yaşında olmuşsunuz muhabbete bak.
00 YorumlaHaklı adam ben kimseyle olan sırrı kimseye söylemem
05 Yorumla
+1 yıl2 kişinin bildiği şey Sır degildir. Terk etmekle doğru olabi yapmış .. sana guvenilmez
08 Yorumla- +1 yıl
Ama guven sarsan bir davranış .. başka sey olsa affedebilir belki ama güven giderse aşk olur mu birde oyle düşün. Senide anlıyorum ama bazı sırlar arkadaş aile bile olsa söylenmez
- +1 yıl
Anladım bence bir süre sakin kalip bekle o dönerse döner.. yoksa sende hayatina devam et ve senin hatan var ama senin arkadaşın da bunu yaydığı icin oda hatalı.. gene diyorum sırlarınız olursa bir daha asla 2. ci bir kişiye anlatmayin
- +1 yıl
Anladım benim bile normal bir arkadaşım 2o küsür senelik arkadaşız benim hakkımda dedikodu yapinca onun yüzünden bir tane işimden olmuştum sırf ağzını tutmadi diye yani bu herseyde geçerli.. rica ediyorum.. inşallah senin için guzel seyler olur🤲🤲
- +1 yıl
Rica ederim Saygılarımla hayırlı günler
Kusura bakmada soğuma sebebi
01 Yorumla
+1 yılDönse de o dönen kişi eski kişi olmaz.
01 Yorumla
+1 yılDönmez, yeni birini başla aramaya
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 630 cevap paylaştı.
+1 yılHala birde gelmiş geri döner mi diyor 😏
01 Yorumla Dönmemesini temenni ederiz. Lütfen dönmesin.
04 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Dönmez de ağır konuşmuş
014 Yorumla- +1 yıl
Estagfrllah böyle ilgilenip sorulması gerçekten dertleşmek nasıl yükümü hafifletio bilemezsiniz içim çok dolu ben Hatay’dayım kendisi de buralı ancak 32yasında hala üni son seneden mezun olamadıgı ıcın su an baska sehırde git gel yapıyoruz cok sık zaten en fazla 1ay uzak kalıyoruz oda belki su an işte kendisi burada değil pazartesi de vizeleri baslıyor ve cok cok zor bölümü mühendislk okuyor son şansı üstelik yani böyle bi haftaya da denk gelmesi berbat oldu değil mi
Gizli Üye(18-24)+1 yılArası bozulan kişiyle arasını yapmaya çalışsan belki affeder
08 Yorumla- +1 yıl
O kişi konuyu kapatın kız arkadasım duymadan dedi. 1.5ay geçmiş acılmasın dedi. Kendisinden de özür diledim defalarca ancak sevgilimin kızdıgı nokta benim konusmam değil ona ayrı kızıyor tabi de; onun yıkıldıgı konu arkadasının güvenini sarstı ortamda tüm herkes biliyor şu an bunu ve ben kardesimi kaybettim dedi bunu ben yapmıcaktm dedi 😔😔
Cevap sahibi+1 yılŞimdi bakıdlıgında sende hatalisin ama oda sana anlatarak hata yapmıs belki geri döner kaç aydir sevgiliydiniz
Cevap sahibi+1 yılSen biraz güzel sürprizler falan yaparak affettirmeye calıssana kendini
Cevap sahibi+1 yılUmarım barisirsinız😊
Cevap sahibi+1 yılRica ederim😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılLa olay ne ne abarttınız ayyy çok sinir oldum
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe anlattın da bu kadar öldü bitti bu adam
- +1 yıl
Ya cocuk kız arkadasına mesaj atıyor canm geliyorm bir şey bırakcam sana diyor. Kız da diyor ki şu an gelme müsait değilim. Cocuk tabi gidiyor bakıyor kız bi erkekle balkonda oturuyor. Neyse sevgilimde bana bunu söylüyor ya arkadasımn canı sıkkın bugün böyle bir şey yaşandı diye. Bende bunu cok yakınımla paylaştım meğersem oda herkese anlatmıs🥺🥺 zaten o cocukta kızın kuzeni çıkmıs. Ya amacm dedikodu değildi ki kahve içilirken cidden kız kıza bi sohbet anında söylemdi cokta üzgünüm çok pişmanım da 😔😔
Cevap sahibi+1 yılBu mu yani niye bu kadar abarttı kusucam şimdi. Bırak ya bunlarla mı uğraşıcaksın çocuk gibi ağlamış bir de böyle bir duruma. Deli misiniz lan şok oldum
- +1 yıl
Ya sımdı cok tatlısınız cok güldüm yoruma yemn ediyorum😃😃 bende böyle düşündüm cunku bu ne ya aq dedim hatta. Ama şöyle bi durum var sevgılımın can dostu ve onun güvenini sarstıgı ıcın yıkıldı beni kurban etti aklınca. O cocukta zaten kızla nısanlanıyormus ne güzel işte gümbürtüye ben gittim🥺
Cevap sahibi+1 yılGüvenini sarstı derken? Kız arkadaşının balkonda kuzeniyle oturmasını EŞİNE anlatmış. Eşi sonuçta her şeyi anlatması ve konuşması gerekiyor, ki zaten saklanacak bir olay yok ortada
- +1 yıl
Beni anlamıyorlar işte.! Sevgilim bana arkadasının yaşadıgı bir durumdan bahsetti. Bende bunun yakın kız arkadasımla konustum ama basıma gelmeyen kalmadı olay namus davasına döndü ya.! Nişanlanacagı kız için arkasından böyle konusuyormuşum gibi oldu ya tamam da yaptırım bu mu olmalı
Cevap sahibi+1 yılAşırı saçmalamışlar. Bu olayı bütün türkiye öğrense ne olur allah aşkına
Cevap sahibi+1 yılAyrıl knk fjdkfs sana böyle bir şey yapılıyor ne yapıcaksın üzülmiceksin herhalde sevin kurtulduğuna 😛
Cevap sahibi+1 yılHemen soğuman lazım fjkdk barışmak falan isterse özlerse hemen yumuşama bence ne yaptığının farkında olsun biraz bu ne ya. Bu işin bencesi tabi. Sen istediğini yap
Cevap sahibi+1 yılGjfdkfjslfksldkslda sen de haklısın çok seviyorsun herhalde ama yaptıkları da çok saçma kfldks napabilirsin bu durumda bilmiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılO sır neymiş sırrı merak ettim,
02 Yorumlabiraz zmn ver belki doncek
01 YorumlaDönmez
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılzamana bırak
06 Yorumla- +1 yıl
bence döner
- +1 yıl
morale ihtiyacın var
- +1 yıl
💗
Dönmez
05 Yorumla
+1 yıliki kişinin bildiği sır değildir yegennn
018 Yorumla- +1 yıl
bu söz bir kez daha doğrulandı :D geçen gitti önüne bakıcan yegennn
- +1 yıl
kokina tuttun tutacağını adamın kalbini kırmışsın baya ben olsam güvensem ve güvenim zedelense affetmem
- +1 yıl
kokina adın gibi ilişkinin köküne kibrit çakmışsın itfaiye lazım
- +1 yıl
ahaha yaşasın kötülük diyeceğim de yok ya gerçekler ama aranızdaki ilişkiye de bağlı bi ihtimal
- +1 yıl
özür dile sevdiğini belli et diğer arkadaşından da dile affeder umarım kıyamadım sana
- +1 yıl
ciddi goygoy adamıyım :D
- +1 yıl
Aslında haklı oldugunuz için daha da üzülüyorum sanırım. Özür diledim hem arkadasından hem de kendisinden gerçekten zaten berbat bi psikolojiden geçiyoruz ben Hatay’lıyım deprem sıkıntısı baska annem meme kanseri derken babam akciğer kanseri son evre üzerine 1.5yıldır ennn büyük destekcimi kaybetmek böyle yani yıkım ya yıkım dagıldım
- +1 yıl
geçer olur öyle zamanlar ağzından lafı kaçırırsın sonra geri alamazsın. Sevgilin soğuyunca affeder ama sevdiğini belli etmekten çekinme
- +1 yıl
sonda ki gerçekti üsttekiler goygoy karışımı kötümser bakış açısıydı
- +1 yıl
olur olur hadi iyi akşamlar
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Donmez
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılZor dönmesi
01 YorumlaBence kokoreç
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer