İnsanlar çok güzel seviliyorken "neden ben sevilmiyorum" diyor musunuz?

Kötü birisi değilim şahsen, elimden geldigince iyi birisi olmaya çalışıyorum. Okey yakışıklı değilim, dışarıdan soğuk birisi gibi gorunebiliyorum vs. ama onca kötü kişiler, üzecek kişiler var onlar seviliyor.

İnsanlar çok güzel seviliyorken "neden ben sevilmiyorum" diyor musunuz?
Cevapla