İki yüzlü sahtekarlar. En çokta namustan ahlaktan bahseden kişiler bunlar 😁

İki yüzlü sahtekarlar. En çokta namustan ahlaktan bahseden kişiler bunlar 😁

Hiç bir şey yapmazdım direk yok sayardım.. En güzel cevap bu kesinlikle.. Kendilerini karekterli bir insan olarak gösterirler ama karaktersiz insanın en önde gidenidir.. Böylelerini al çöpe at..
Yara bandı demiyelim de geçmişimde duygusal boşlukta olduğu için hayatıma birisini almıştım bunu daha sonra öğrendim böyle tipler dilerim ki ayni acıyı yaşamadan ölmez.
Hiç bir şey yapmam. Giden kendi kaybeder. Ne kadar giden olduysa bir süre sonra tekrar görüşebilmek için çabaladı ama hiç birine o şansı vermedim vermem
Cevap
20Cevap
Hayatımdan çıkartır yol veririm kendi hayatıma bakarım tabi ki de.. değmez öyleleri için..
Yaşadım yara bandı bile değildim hatta ne kadar kızsam faydası yok günün sonu oturur kendi halime ağlarım
Sevdiğini zanediyormuşsun. Ben olsam ayrılan taraf olurdum zaten ağır bir durum bu bide terkedilsem berbat olurdum. O yüzden sen ayrıl intikam alcaksan da burnundan getir orası sana kalmış
Fb olarak kalmak isterse kalır aksi takdirde şutingen
Aynen dediğin gibi iki yüzlüler ama ben inaniyorum ki b. larında gebercekler
Kırılırım ama geçer hemen.. herkesin kötülüğü kendi bireysel problemi kendi duygularımı yıpratamam
O bandı cartt diye çekerim üstüne tuz ekerim. Bide üflerim. Üfff
yarasına dikiş atan kişi olmadığımdan tutmaz, doktor hemşire bulsun onlar paklar
Sonradan öğrenme yaşını çoktan geçtim. Hesap makinesiyle internete girip a yazsa kulağıma gelir
Zaten kim vatan millet namus diyorsa orada çok durma
Ciddi darbe olurdu ruhuma. 🥲
O kişiyi sonsuza dek hayatımdan çıkartırım
bitirirdim, çok basit
Tekmüğü yer (hayatımdan kovarım manasında)
Kişi kendisine yakışanı yapar der susarım.
Zihnimde bir deprem yaşarım
Bende onu kullanırım atarım
ayıp oluyor ama namustan bahsediyorum tabiki burada ama hiç böyle bisy yapmadım
Ben baya burnundan getirirdim 😂😂
bana yarabandı olacak birini ararım xD
Ona hayatı zindan ederim.
2013'teki eski sevgilimi hatırlattı bu soru...
Merhem olarak kalırım
Micardim
🔥🔥 yakarım
Ayrılıp uzaklaşırım
Ayrılırdım
can yakarım
Hiç bir şey yapmadım
Yapar kansizlar
Çıkarıp atardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?