Cok sevdigim bir adam iliski karşılıkliydi yani (2 sene ) bazi seyler oldu ve gitti daha oncede boyle olmuslugumuz oldu ama ben bu sefer bilmedigim bi sey hissediyorum boyle normalde cok aglar zirlardim hıçkıra hıçkıra falan ama simdi gunun bazi zamanlari gozumden yas akiyor sadece ve ayrıldığından bana dediklerinden sonra icime ağırlık çöktü gitmiyo gözlerim dalıyo bazende doluyo süreklide düşünüyorum adını bilen yazsin çözemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Gelmedi ama ben bir seyler fark ettim fikrinizi sormak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
...
Hissettiğim seyin ne olduğunu çözemiyorum yardimci olur musunuz?
Aşıksın ona bu duygular karşılıklı olunca iki tarafta o çekimden böyle olur. Senin elinden değil bu aranızdaki çekimden oluyor.
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya peki cok üzülür aglardim engelledi her yerden paragraflar yazardim Şu an yapmiyorum sadece bazen wpden yaziyorum bi seyler yani soyledigi seyler hep ayniydi hic degismedi ama bu sefer ben farkli tepki veriyorum
Oyle dedi biliyo musun bizden olmaz falan sevmiyorum istemiyorum dedi ama 1 hafta once annem seni cagiriyo tanismak için dedi baska seyler de dedi iyi değildi anladım son derece sakinim bekliyorum sadece merak ediyorum nasil diye kavuşmak istiyorum
Oda aşık ve düşünüyor nasıl olacak diye ikinizde seviyorsanız birbirinizi bekleyin zamana bırakın derim. üstüne gitme biraz. Annesine git konuşun biraz
Bekliyorum yazmiyorum etmiyorum engellemis zaten yazacagimi bildigi icin annesiyle tanismadim ve hani oyle cok anlayisli oldugunu sanmiyorum karsima alip konusayim adami evlenmeden adam yerine koymuyolar beni hic koymazlar şu an asiri kotu bir sey bu
Bazi durumlar oldu eskiden yasamis olduğu seyler ben 23 yasindayim o 27 20li yaslarinda bi kxi varmis oarasizliktan bunu kendine layik gorememis yanina yakistirmamis bide 24 25 yasindayken bu birj olmus cok sevmis evlenmek istemis kiz aldatmis simdi bu iki mevzu yüzünden bana inanmiyor parasi olmasada seviyodum hep arkasinda durdum ettim sevdim bu sefer o beni layik görmedi ailesine uymicami düşündü ayrilirken hep 1 haftaya baskasini bulursun unutursun bilmem ne vs diyip durdu hic bana inanmadi icten içe ailem yuzunden senin basini yakamam dedi ben cok iyiydim oyuzden kendisine uygun gormemis olabilir mi bazen onceden yani bana yetemiyomus gibi hissettiginide demisti bu hislerini bana bu sekilde yansitip gitmis olma ihtimali var mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aşıksın ona bu duygular karşılıklı olunca iki tarafta o çekimden böyle olur. Senin elinden değil bu aranızdaki çekimden oluyor.
Ya peki cok üzülür aglardim engelledi her yerden paragraflar yazardim Şu an yapmiyorum sadece bazen wpden yaziyorum bi seyler yani soyledigi seyler hep ayniydi hic degismedi ama bu sefer ben farkli tepki veriyorum
Dönecek kendini tartiyor ya da olmayacağına artık inanmıyor soğumuş olabilir akışa bırak biraz zaman tanı bence
Oyle dedi biliyo musun bizden olmaz falan sevmiyorum istemiyorum dedi ama 1 hafta once annem seni cagiriyo tanismak için dedi baska seyler de dedi iyi değildi anladım son derece sakinim bekliyorum sadece merak ediyorum nasil diye kavuşmak istiyorum
Oda aşık ve düşünüyor nasıl olacak diye ikinizde seviyorsanız birbirinizi bekleyin zamana bırakın derim. üstüne gitme biraz. Annesine git konuşun biraz
Bekliyorum yazmiyorum etmiyorum engellemis zaten yazacagimi bildigi icin annesiyle tanismadim ve hani oyle cok anlayisli oldugunu sanmiyorum karsima alip konusayim adami evlenmeden adam yerine koymuyolar beni hic koymazlar şu an asiri kotu bir sey bu
Ya ama sevmiyorum istemiyorum dedi kafa dinlemem lazim falan dedi sıkıldım dedi cok konusuyosun vs dedi sen seviyor diyosun
GİT (me) benden diyor bak dönecek sana bende öyle yaptım.
İnşallah dedigin gibi olur hic gitmesini istemiyorum çünkü
Gitmez gelince buradan yazarsanız.🤗
İnşallah haber veririm 🙏🥹
Yanlis yere yazdim ya gelmedi de bi sey sorcam dusune düşüne aklima bi kac ihtimal geldi erkeksiniz siz anlarsiniz yani
Buyrun
Bazi durumlar oldu eskiden yasamis olduğu seyler ben 23 yasindayim o 27 20li yaslarinda bi kxi varmis oarasizliktan bunu kendine layik gorememis yanina yakistirmamis bide 24 25 yasindayken bu birj olmus cok sevmis evlenmek istemis kiz aldatmis simdi bu iki mevzu yüzünden bana inanmiyor parasi olmasada seviyodum hep arkasinda durdum ettim sevdim bu sefer o beni layik görmedi ailesine uymicami düşündü ayrilirken hep 1 haftaya baskasini bulursun unutursun bilmem ne vs diyip durdu hic bana inanmadi icten içe ailem yuzunden senin basini yakamam dedi ben cok iyiydim oyuzden kendisine uygun gormemis olabilir mi bazen onceden yani bana yetemiyomus gibi hissettiginide demisti bu hislerini bana bu sekilde yansitip gitmis olma ihtimali var mi