Hissettiğim seyin ne olduğunu çözemiyorum yardimci olur musunuz?

Cok sevdigim bir adam iliski karşılıkliydi yani (2 sene ) bazi seyler oldu ve gitti daha oncede boyle olmuslugumuz oldu ama ben bu sefer bilmedigim bi sey hissediyorum boyle normalde cok aglar zirlardim hıçkıra hıçkıra falan ama simdi gunun bazi zamanlari gozumden yas akiyor sadece ve ayrıldığından bana dediklerinden sonra icime ağırlık çöktü gitmiyo gözlerim dalıyo bazende doluyo süreklide düşünüyorum adını bilen yazsin çözemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Gelmedi ama ben bir seyler fark ettim fikrinizi sormak istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
...
Hissettiğim seyin ne olduğunu çözemiyorum yardimci olur musunuz?
Cevapla