Sevgilim sürekli şakasına diyerek benimle dalga geçiyor. Bu konuyu nasıl konuşmalıyım?

Sevgilim her zaman benimle dalga geciyor kendince hep "şakasına" dese de tek konumuz benimle dalga geçmesi olunca rahatsız olmaya başladım laflarından ama bugun hassas oldugum bi konu yüzünden dalga geçti alındım ve trip attım normalde rahatsız oldugum konuyu söylerim ama boş. hep devaö ediyor yapmaya triplendikten sonra benimle bi kere bile konuşmaya ığraşmadı normalde her zaman rahatsız oldugum seyi söyledigim için söylememi bekledi heralde daha sonrasındada okul cıkısında bana "sen yanıma gelmesende olur "gibi seyleri "sakasına" diyince bende tamam dedim yoluma devam ettim normalde onunla gelirdim sonrasındada yanıma gelip görüşrüz diyip gitti eve geldigimdede normal konuşmaya devaö rtti trip attıgımı belli ettikten sonra o da trip atmata başladı hiç gönlümü almıyor ben mi yanlışım ki gönlümü almamasını bekleyip ben mi konuşmalıyım her zaman aynısını yapıyor trip attıgım zaman trip atıyor asla konuşmaya çalışmıyor her zaman ben konuşuyorum hatalı olmama ragmen her zaman benimle dalga geçmesindende yoruldum ne demem lazım gecmemesi icin ne yapmalıyım arkadaşlar lutfen yardım edin ilişkimiz o kadar zedeleniyor ki yoruluyorum böyle basit bi konudan dolayı

Sevgilim sürekli şakasına diyerek benimle dalga geçiyor. Bu konuyu nasıl konuşmalıyım?
Cevapla