Yakın arkadaşım en ufak bir şeyde yazık lan diyip dalga geçiyor alınınca da şaka falan diyor? Ben mi alinganim?

Lafı yanlış anlayınca mesela yolu karistirsam da yapıyor diğer arkadaşimizin yaninda da
Yakın arkadaşım en ufak bir şeyde yazık lan diyip dalga geçiyor alınınca da şaka falan diyor? Ben mi alinganim?
Cevapla