Ben aşk duygusundan çok uzağım maalesef.. içimde aşka dair en küçük bir umut olmadığı için de birine aşık olup açılacağımı sanmam.. zaten beni de kimse sevmez.. :)
Ben artık öyle bir şey yapmıyorum, şurada intihar etmeme az kaldı gerçekten yeter diyorum gerçekten yeter bende bir şeyler elde edebilmek sevilmek istiyorum aylık gelirim olsun istiyorum
Ekpss yi bekliyorum sadece bu, redddilmekten bıktım