
Ben düşünmüyorum ne olacaksa olsun taraftarıyım. Çünkü şu an bunu okudugunuz ana bile geri dönme imkanınız bulunmuyor yaşadığınız anı en güzel şekilde yaşayın bu yüzden. Böylesini daha ben hissediyorum.

Ben düşünmüyorum ne olacaksa olsun taraftarıyım. Çünkü şu an bunu okudugunuz ana bile geri dönme imkanınız bulunmuyor yaşadığınız anı en güzel şekilde yaşayın bu yüzden. Böylesini daha ben hissediyorum.
Ben geleceği tabi ki de düşünürüm zaten bence insan ikisini de yapabilir.. hem geleceği düşünüp plan yapar hem de anı yaşar.. sadece anı yaşarsam bir gün kendimden çok sevdiğim kadını kaybedebilirim..
Düşünmeden yaşamak birazcık uçuruma gitmeye neden olabilir. Birazcık adımımızı sağlam atmak gerekiyor.
Ay ne düşüncem anı yaşamak lazim
Ağlayım o zaman ben.
Hmm ok.
Cevap
5Cevap
Aybı gaybı Allah bilir anı yaşamak lazım çok ileriyi düşününce tırlatıyorsun
Düşünmeden aşkını yaşamak lazım beyefendi çok çok güzel hisleri bir kez yaşıyorsun genelde🙄😘
Anı yaşamak güzel fakat boşa zaman kaybetmenin manası yok...
Anı yaşamayı severim.. Arada da olsa ileriyi düşündüğüm zamanlar da olur tabiki..
Anı yaşarım 5 dakika sonra başımıza tas düşüp olmeyecegimizin bir garantisi yok o yüzden bütün anları dolu dolu yaşarım
3 senedir beraberiz gayet ciddi bir ilişkimiz var ve ne isteyip ne istemediğimizi biliyoruz. Yani gelecek kaygımız yok, keyfini çıkartıyoruz
Körü körüne sevmişsem düşünmeden yaşarım. Kör olunca hayat bana çok tehlikeli.
Anı yaşamak daha güzel ama ileriye görmek tecrübe iyi olur
Sadece yaşamak isterim yaşamak için her şeyi yapardım
Ânı yaşamak lazım
Arabasız anın tadını geleceği de planlı
düşünmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?