Yaş 30 oldu ne bi gül aldık birinden ne bi gül verdik yalnızlık kimileri için kader mi?

Yani en canım saçma insnalar bile ne kadar şanslı bakıyorumda biz hep yek hep tek?

Yaş 30 oldu ne bi gül aldık birinden ne bi gül verdik yalnızlık kimileri için kader mi?
Cevapla