Yaşlandıkça yalnızlaşmak herkesin kaderi mi?

genclikteki gibi arkadaşlıklari rüyamızda bile göremeyeceğiz artık herkes Kendi ailesiyle çocuğuyla uğraşacak

Yaşlandıkça yalnızlaşmak herkesin kaderi mi?
Cevapla