Benim ki aşkı en güzel hali ile yaşatan kadın olmak olurdu herhalde. 🙈
#doludolu
#doludolu

Az önce bir fotograf aldım ve adeta çiçek açtım hepiniz çok mutlu olun, senleee senlee ilk aşk belki senle 🌸

Az önce bir fotograf aldım ve adeta çiçek açtım hepiniz çok mutlu olun, senleee senlee ilk aşk belki senle 🌸
Ben kendimi seçerdim çünkü gerçekten sevgiyi ve aşkı biliyorum. sevdiği kişiye de değer veren biriyim. bu açıdan kendimi sever ve aşık olurdum..
Müthiş bir kadınım her özelliğim ayri hir detay görüp aşık olmamak mümkün değil 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🩵✌️
Teşekkür ederim 🎊
Müthiş kadınlar her zaman en iyidir✌️
Kesinlikle ve bilmukabele 😀
Çok sevmek sanırım.. kendinden geçercesine
Cevap
5Cevap
Samimi ve içten sevmem olabilir
Kibar, naif ve kadın ruhundan anlıyor olmam.
Sadakatim ve sevme şeklimden dolayı olabilir.
Kimseyi, kendimden daha fazla sevemem
Dolu dolu dolu yaşama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?