Hayatınızdaki insanın yerinde olsaydınız, aşk ilişkisi için kendinizi seçme sebebiniz ne olurdu?

Benim ki aşkı en güzel hali ile yaşatan kadın olmak olurdu herhalde. 🙈

#doludolu
Hayatınızdaki insanın yerinde olsaydınız, aşk ilişkisi için kendinizi seçme sebebiniz ne olurdu?

Az önce bir fotograf aldım ve adeta çiçek açtım hepiniz çok mutlu olun, senleee senlee ilk aşk belki senle 🌸

Hayatınızdaki insanın yerinde olsaydınız, aşk ilişkisi için kendinizi seçme sebebiniz ne olurdu?
Cevapla