Konuştuğum çocuk beni istemiyordu, şimdi ilgimi çekmeye çalışıyor. Derdi ne?

Arkadaşalar aslında ilk başta flört gibiydik daha doğrusu bu bana yakın davrandı daha sonra ben bundan hoşlandım hoşlandığımi belli ettim ama bu bana bu sefer uzak davranmaya başladı hatta g*tü kalktı baya sanırım umursamamaya başladı işte ben tabi m*lım sevdiğim için çabaladım biraz daha daha sonra Buda bana beni rahat bırak der gibi davranıyordu duygularıma karşılık vermedi bende bunu sildim tamamen hayatımdan kendi halimde takılıyorum mutluyum bu seferde benim ilgimi çekmeye çalışıyor karşıma çıkıyor olur olmadık göndermeler falan yapıyor yani derdi ne anlamadım işte benden kurtulmak istiyordu kurtuldu şimdi benimle uğraşıyor sanki beni seviyormuş gibi tavırlar sergiliyor hâlâ yüz vermiyorum şu an bitti yani ama amaci ne bunun derdi ne

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben kendimi begeniyorum arkadaşlarım bile sen ondan daha iyisin diyorlardı ama ben onu sevdiğim için biraz çaba sarf ettim bu sefer çok havalandı çok egoist davranmaya başladı yani ben kendi değerimi düşürdüm ama onu şuna hayatımdan sildim daha iyiyim şu an yani onun yüzünden hep ben kendi değerimi düşürdüm sanki o çok mükemmel bir insanmış gibi davrandım ama ben ona fazlayım her açıdan
Konuştuğum çocuk beni istemiyordu, şimdi ilgimi çekmeye çalışıyor. Derdi ne?
Cevapla