Ben hayatımdan direk çıkartırım.. benim verdiğim sevginin değerin karşılığını değersizlik ile veriyorsa o zaman beni sevmemiş demektir.. çünkü gerçekten aşık olan kişi sevdiğine değer verir onun yanında olur her zaman.. bu yüzden de sevgimi hak etmeyen kimsenin peşinden koşacak halim yok.. ayrılırım bende direk.
O zaman değer verme , vermediğin değeri daha çabuk görür , bunu sorguladığında ona, sana verdiğim değer gözüne gelmiyorda vermediğim değer mi gözüne geliyor diye cevap verirsin
Uzaklaşırım.. Kırıldıysam sessiz kalırım.. Beni tanıyorsa bir sorun olduğunu anlar zaten.. Normal de eğlenceli bir insanken birden bire sessiz suskun olmak normal olmaz..
Geri çekilirim uzaklaşırım, ben çok değer verdim aşık olduklarıma ne oldu peki kabul edildim mi şans verdiler mi hayır 😔 ben hiçbir şey yaşayamayacağım ne aşk ne de bir sevgi beni kimse sevmeyecek
Şimdi diyeceksin ki yine (daha gençsin) benim yaşıtlarım istediği kız ile istediği şeyi yaşıyor onlar da genç ama benden daha tecrübeliler kötülük yapıyorlar, ben hiçbir şey yapamıyorum ne sevgilim oluyor ne sevenim şans verenim yeter artık 🥺
İlgimi artırırım varsın farkına varmasın varsın ne kadar istediğimi bilmesin onu. Bi bilse onunla bi kahve çay içerken bile sohbet etmek istediğimi bi bilse bi anlasa o güzel sesinin bana ne kadar iyi geldiğini