Sevgiliniz bir oyuncu veya tiyatrocu olsa ve rol gereği birini öpmesi gerekse tepkiniz nasıl olurdu? kesinlikle izin vermez miydiniz yoksa mesleğine sagımı duyardıniz?
🙄orayı basardım
🙄orayı basardım
Tiyatrocu ve oyuncu sevgilim vardı biraz karışık ve inanın hiç kolay değil. elbette abartısını yaşamadım ama tiyatro oyunu gereği aynı yatağa iç çamaşırları ile girip sarılmaları gerekiyordu. E tabi bende oyunun ilk sahnesine davetliydim. Dışarıdan görünüşüm medeniyet abidesi. İçimdeki ben (Acaba nasıl hisediyorlar? Adam başka bir şey hisseder mi? bana bakan var mı?) içimi yiyor :D Çok keyifli ve çok çelişkili olabiliyor. İzin verip vermemek diye bir şey söz konusu olamaz. Kimse kimsenin MALI değil. Onaylamayabilirsiniz. Onaylamadığınız biriyle de ilişki yaşamamalısınız hepsi bu :D
Çekim yerini basardım valla
O an ki ümeyir başka biri olurdu. Herhalde ümeyir olmazdı 😂
Hahaha bide bakmışın oyuncu önetmen dalmış sın
Karakol da biterdi o günüm 😂
Belki 1 gece içeride kalırdım 😅
Bir 72 saat durudun ümeyir hahah
Şimdi orayı basa tsrtkla falan şikayetçi filan 72 bulur
Dururum nolucak yeter ki o sahne çekilmesin 😅
Teşekkür ederim güzel kalpli kadın 😊💙
Rica ederim güzel kalpli melek adamm
Ahahahahaba YOK ÖYLE Bİ DÜNYA o zaman bende ilişkimiz için fedakarlık ettiğim konuları yaşamıma geri alırım. Aynı saygıyı ondan beklediğimi söylerim kısasa kısas. Sonra ilişki diye bişey kalmaz zaten bak yazarken gerildim
Kafayı yerdiiiim
ALLAHIM LÜTFEN BÖYLE BİRŞEY YAŞATMA BANAAAAAAA
😂😂
Cevap
11Cevap
Sevgilim böyle bir şeyi kabul etmezdi zaten bende izin vermem.
Benle bir iliskisi varsa degil o rol o film bile çekilmez
Yuru be hahha
Rol gereği gitsin adam öldürsün.. Hayalini bile kurdurtmam çıldırtmasınlar beni. Yok benim gözüm dönüyor ve bu cidden hiç komik değil..🙄🍀🗝️
O kamerayı g.. tüne sokarım, gitsin taksi şoförü olsun
Eğer öyle biri ile birlikteysem, bu tür şeylerin olacağını ve ses çıkarmamam gerektiğini de bilirim.
Çarşı pazar karışırdı reis
Hahah ilk önetmeni bitir reis hep ondan oluyor hahaha
😂😂
Kesin sen basarsın kesin 😂
Basmayımı barakyım öpsünmü gömerim
Sen izin verirmisin?
Ben vermem ama zamanında 2 yıl başka branş olarak yaptım oyuncu değil ama başkası çok kavga ediyorduk 😂
Tabi eskidendi
Zamn maman geniş biri değilim allahta oyle duruma sokmadı o öyönetmeni ilk döverim sonra kız oyuncuyu döverim sonuda da benim kini gömerim.
Haha harbimi kız bayıldım valla eli masalisin yeşil göz 😂
😂😂
İyi iyi böyle olmaya devam et harbi kızı severim afferim sana
Geniş biri değilim benim olan benimdir
Eyvallah
Öyle olma zaten erkek gibi kızsın belli eywallah ne kız abartma okadarda 😂
Eyvallah erek sözüm ne alaka sı var
Ağır abi gibi oldun senin gibi cici kıza olmaz o 😂
Hee arada diyom ben onu taklma öyle şeylere Ma asko kuş koda değilim.😂
😂 yok sana yakışıyor cimcime seni 😂 söyle söyle severim böyle sözü birini
Bana göre değil ayrılırım
güzel kardeşim olma
Abim bende aynını duşnüyom
Bunu çok düşündüm ama sanırım kabul etmezdim.
İçten içe sinirden kudururdum tabii ki :D
Oda senden ayrılırdı
Ayrılsın umrum olmaz
aldatmak sayarım
Aynen bencede
Veremem çünkü onu öyle kabul etmişim
Kaldıramam
Dimis sinir bozuluyor sade düşncesi bile
Sinir bozan sorular sorma dermişim dndndn
Yani soruya cevap vermeye bilirdin zornlu değilki
Hem sen kıskaçbiri değilsin ki sanmam yani
Kıskanç biriyim çok ….
O nerden çıktı..
Asla kabul etmem
Bosanirim
Öpüşsün ayol dkvmb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?