AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Ben yardımcı olurum. Çivi çiviyi söker derler. Sevgili olalım ve sen beni aldat ama sonra biz devam edelim sen benden ayrılıp onunla devam etme
Onu tanımadan onu sevmiyordun tanıdın yüzeysel sevdin gerçekten tanıdın aldatmış seni nasıl seviyorsun sevebildgine göre unutabilirisn
İnsan eşini aldatır mı be çok yazık o düzeltebilir ama sen biraz zor kardeşim Allah yardım etsin
Evlenemezsin zaten bidaha zor kaç yaşındasın
Neden mesela
Yaşını söyle insan evlenip boşanmış biriyle evlenmek istermi sence? Anca evlenmiş boşanmış adamla evlenirsin ya da kuma olarak alırlar
Biz kadınlar güçlüyüz inanki geçiyor bu günler üzenlerin'de üzülecegi vakit gelecektir çok iyi anlıyorum seni üzme kendini geçecek emin ol
İnsanlar birbirini hep aldatırlar. Biz insanlarda birbirimize aldanırız öyle yaşayıp gideriz
Kafanıza takmayın boşveriniz her şey zamanla düzelir
Seni sevmeyen birini sevmeyi kendine nasıl reva görüyorsun?
Allah'a havale et mutlaka hakkını alacaktır seni o kadınla aldattı birgün o kadınıda aldatır
Hayatta senden daha degerli biri olmadığını anlaman gerek
Bu şekilde kendini ona muhtaç hissettiğin sürece hayatı kendine zehretmeye devam edersin,
Merhaba. O evlenmiş, sen ise hala acısını çekiyorsun? Peki ya neden? O değersiz biri için neden hala kendini harap ediyorsun. Onun umrunda bile değilken senin neden hala umrunda?
Sende mutlu ol. Sev sevil.. hayatını yaşa..
Yahu anlamiyorum.. adam aldatiyo ve o kişi ile evleniyor.. seni silmiş.. başkasına askim diyo.. gözleri başkasına bakiyo.. başkasının tenine dokunuyor.. senden seviyorum diyorsun..
Bende aynı şekil de... takip ettiğime göre 2 tane yeni manita yapmış ve benim ilk aşkımdı.. canı her sıkıldığında kendini düzdüruyor mudur acaba? 🤕 özlüyorum onu...
yormayın kendinizi hayat devam ediyor sadece zaman
Geçmiş olsun nankör seven kadın, eskiler şöle derdi ; bi araba zopa istiyon
Sal gitsin ablam yerinde olsam köpek pisliğinden farksız görmem onu direkt soğurum ama hakkımı da asla helal etmezdim kendime bakar kendimi iyileştirirdim ve gerekirse psikolojik destek alırdım ama onun gibi kansızın peşinden koşarak onu asla yüceltmezdim sen böyle yap :)
Psikolojik tedavi.
Antidepresansız olanından ama
eskiye silgi çek ve mutlu olduğun yerlere git
@Dolunay_31 sen çeke bildinmi
@Tolg_45 unuttum bile
Yo unutma dın ben unutamıyorum seni
Valla aynı durumdayız sadece ben hala boşanmadım borç etti adıma öde boşanalım dedim ben evde 3 ü 5i düşünürken o gayet dışarıda hayatını yaşamış. Anlıcan neresinden tutarsam tutayım elimde kaldı kaçarak evlendim herşeyi göze aldım çocuğumuz oldu veee parayı bulunca her şey bitti düşündükçe bozuk psikolojim iyice bozuluyo
Zaman ilaçtır sende iyileşecek bu zor günleri geride bırakacaksın.
yeni insanlarla tanış. o atlatılmaz ama bastırırsın
Çok sevmişsin buna rağmen aldatılman zoruna gidiyor doğal olarak ama ama emin kendini boşuna üzüyorsun öyle bir karekter için belki biraz zaman alacak ama bunun sende farkına varacaksın
Sevilecek insan değilmiş. Aldatan insan sevilecek insan değildir
Buna takıldığım sürece o mutlu sen mutsuz olacaksın kendine seni mutlu edecek birini bul
Hayatına nasıl devam ediyorsun meeela iş güç vs meşguliyetim nedir gün içinde?
Sana bir soru
Hayatında en önemli kişi kimdir?
O mevzuyu kendi içinde kapat, kendine zehir etme hayatı
Tek çare gerçekle yüzleşmen ve kabullenmen başka yolu yok
Bence yeniden doğru kişi ile evlenmelisin. Hemde unutmuş olursun.
Daha önce de sormuş muydunbunu? Sanki konuşmuştuk?🤔
Her şeyin ilacı zaman zamanla unutacaksın ya da hayatını birisini al artık
Olmak isterdim ama uzaksın ne kanka bolca d vitamini işini çözer
Sen kapalı kapıları bir türlü açamıyorsun ve yaraları bir türlü kapatamıyorsun Bundan dolayı
hayatımıkxzda bazen kötü izler kalır benim 15 yıl oldu atamadım
Eve kapanıp sürekli aynı şeyleri yapıp veya dışarıda olup yanlız olmak seni sürekli düşündürüyor. Bence sadece onun hayatını takip etmeyi bırak ve kendi hayatına bak herşeyi sil at😉
İyiki ayrılmıştım yoksa kendine saygın bıterdi cunku evlenmiş onunla sevmiş demekki sende kendi yolunu ciz bu saatten sonra sende mutlu olmaya bak bence hayat kısa
Cok asiktim ona
Tekrar aşık olırsun karşılıklı
Bilmiyorum ya
Zamana bırak daha iyi sini bulur sun aldatan kendini aldadır seni kaybetmiş o duşunsün
Onu unutmaya yönelik düşünürsen unutursun aksi taktirde unutamıyorum dersen işin biraz zor gecmisi unutup bırakıp onundekilere baksan hersey düzelecek seni sevenlere bak gecmisi bırak
Oyle bir adam icin uzulmene deger mi sence
Sence senin herhangi bir duygunu hak ediyor mu
Kurtulduguna sevinmelisin. destek al. kafani topla bir an ince kendine gel kendinin farkina var. saglicakla kal.
Sonuçta senin için yanlış kişi olduğu ortada ve oda senin yerine başkasını yasal olarak tercih etmiş, bu hâlen hayat devam ediyorken doğru kişiye ilerlemek için doğru yolda olduğunu anlatıyor ve tabiki senin için mutluluk yakın
Kabullen. Kabullenmekten başka çaren yok. Mesela şunu düşün dünyanın en güzel kadınları bile aldatılıyor. Son kadın da sen olmayacaksın.
Dişari çik biraz Temiz hava al alişveriş merkezine git koföre git kafelerde takil bir kaç arkadaşlarla ye iç gez toz eğlenmene ve mutluguna bak ;) Ben de unutamiyordum ama böyle yaparak unutum bile dene bençe kaybetmezsin
bende tam 3 yıl önce aldatıldım ama ben evli değildim tabi yeni birileri ile tanışıp şans verirsen daha iyi olur gibi geliyor kardeşim
Unut gitsin ona hiçbir şekilde zarar veremezsin onu hiçbir şekilde mutsuz edemezsin sadece kendi mutsuzluğunla kalırsın bence kendi hayatına devam etmeye çalış
Unutamiyorum
3 senedir unutamadın hala ne aşkmış
Cok buyuk bi askti
Unutulmayacak bir şey yok kafada çok kuruyorsunuz takılıp kalmışsın umursamamayı öğrenın. Ayrıca biriyle evlenmiş ztn aldatıldıgın için boşanmayı göze alacak kadar cesurdun unutacak kadarda cesur ol.
Sen egona yedirememissin anladin mi sevgi değil bu sandığın gibi degil yani zoruna gitmiş yenilmişsin kendine hayatına bakman en iyi intikam olucaktır bunun farkına var artikk
Canim boyle travmalar malesefki sosyal medyaki insanlarin yardimiyla atlatamazsin piskolok destegi almani oneririm boyle seyler tek basina atlatamazsin…
Sizi sevmeyen insanlara asik oluyorsunuz sonuc bu sizi sevenleri sevmiyorsunuz
Iyi bir Piskoloğa git bence eski evliliğinde ki sorunlarda tekrarlanmamasi için
Seni teselli edemem ama seni çok iyi anlıyorum. Çünkü beni bu hayatta bitiren, ömrümden ömür götüren tek şey: Sevgimi ve değerimi verdiğim insanlardan aynı değeri ve sevgiyi görmemek oldu... 😔
Sende verme değer boş ver sana değer vermeyen kimse için uğraşma
Çok haklısınız. Artık öyle yapmaya çalışıyorum ama bir yandan da artık hayatımda doğru düzgün kimsenin kalmadığını görüyorum...
Muhtemelen benden buyuksundur yaş olarak, hayatında kimsenin kalmaması sorun değil sen kendine yetersin kendi başına sorunlarını halledebildigin zaman artık kimseye ihtiyacın kalmıyor o yüzden üzülme rabbim hayırlı insanlar çıkarsın karşına inşallah
İnşallah çok teşekkür ederim 🫶🏻
Rica ederim Allah'a emanet olun
Sizde✨
Bende senn gibiydm sevgiliyken aldattı o aldattığı kızla evlendi 1 sene olccak evleneli
Onu affetmeyi denedin mi? Affetmek en güzel intikam şeklidir ve inan onu affedip yoluna baktığında sende mutlu olacaksın. Deneyimlerime dayanarak naçizane fikrim bu umarım işine yarar.
Aldatan şerefsize söylüyorum ne güzel seni seven bulmuşsun evlenmişsin ama aldatıyorsun Allah belanı ……
Ben beni sevecek benim gibi çok seven çok sadık birisini arıyorum milettin yaptığı şeye bak
Beni de bırakıp başkasıyla evlendi. Hiç unutamam. Bir de maddi zorluk yaşıyorum hayatım yok resmen
O sıkıntı bende de var 4 yıl oldu mecbur atlatmak zorundayız :/
Yapma gözünü seveyim seni sevmiyor ki aldatmış hâlâ nefret etmen gerekirken UNUTAMIYORUM!!!
Vallahi kızıyorum ama yaa evet yaşanmışlıklar var ama o hiçe sayıp seni sevmemiş aldatmış sen neyini unutamıyorsun?
Beni sevdigini soylemisti, beni hic sevmemis olmasina uzuluyorum
Benim kızım var yahu 1.5 yaşındaydı simdi 5 buçuk yaşında 4 yıl oldu kovalı onu evet kovdum!!! Mesajlaşırken yakaladım tek celsede bosandik bana hayatım özür dilerim çocuğumuzu düşün demişti be kadın dedim sen aldatirken çocuğumuzu düşündün mü? Hayatım da deme s. Git bu evden dedim ertesi gün anası babası geldi Bi 10 dakika durdu babası ben bisey diyemem sonuna kadar haklısın dedi bosadim demem o ki takılı kalma önüne bak seni sevenle ol!!!
Yemedim yedirdim giymedim giydirdim derler ya vallahi öyleydim karşılığı buysa afedersiniz hayat kadını daha temiz senden dedim s. Ettim
Ona ne oldu peki
Haha... 😀 Evlendi şu an Bi çocuğu daha oldu inşallah adamı aldatmıyordur 🤔
Sadece babasının ricasi anlaşamadık boşandık deyin demişti öyle de yaptık adamı kıramadım.
Ben mi?
Güvenim sarsıldı GÜVENEMİYORUM... 😞
Yalnız yaşıyorum kafa rahat ama anne babam olsun teyze hala olsun bulalım birini diyorlar bilmiyorum yalnız yaşamak ta kötü bakacaz...
zor bi durum emek ver elin karısı gelsin adamı alsın
Evlenme tamam... baskasinida bulma tamam... ama lafa daatmak icin sevgili edin bence ruhen ve bedenen..
Eminim ki daha iyilerine layıksın ve karşına çıkıcak daha iyi seni gerçekten el üstünde tutan biri ve nasıl unuttuğunu sen bile anlamicaksın
Bende çok zorlandım. 2 -2 buçuk yıl sürdü. Hasarda verdi bu olay bana. Ama düzeldim şükür👍sevicek sevilecek bi yeni kalp arıyoruz🙂 yeni yerlere git. Yeni hobiler dene. Arkdaşlarınla vakit grçir. Sevdiğin şeyleri yap. Gez.
aynı durumu 2 senedir yasıyorum ölüm var yarının yok garantisi kendi kıymetini bil
Cok asiktim ona
iki taraflı aşk güzeldir bugun yaşıyorsun 1 saniye sonranın bile garantisi yok kendini neden üzüyorsun ya ölüm var bunu düşün teselli ol kaderde yoksa zorlasanda OLMAZ bunu bil
Agrima gidiyor
naparım biliyor musun kendime öyle bir bakarım öyle bir hayat yaşarım ki onu halt ederim gez toz tatile git imkanın varsa sac rengini değiş bakımnı üst seviyede yap
Calisiyorum
iş cıkısı elit mekanlara git giyin kuşan eglen hep cek at sosyal medyaya
Kimse ile gorusmuyor evden ise isten eve zaten bebek magazasinda calisiyorum
yanlış yapıyorsun öyle daha cok depresyona girersin
Iyim ben
iyi olsa burada bunu sormazsın ayrıca kocan gtmiş aldattıgı kadına nasıl iyiysin
Zar zor geciniyorum nasil gezip tozacam
Bunu atlatman psikolojik sorunlarını yenip depresyondan kurtulman seninde mutlu olup hayatına bakman çok kolay ama sanki bizi mi dinliceksiniz
Hmm kendini meşgul et hobilerin varsa onlarla ilgilen spor vb. şeyler yap düzenli olarak çok iyi olur.
Keser döner sap döner gün gelir hesap döner, onun mutluluğu senin mutsuzluk kaynağın. Artık önüne bakma ve mutlu olma zamanın gelmedimi sence
Psikoloğa gitmeni öneririm travmandan tam olarak kurtulamazsın ama biraz güvenin gelir en azından