Aldatıldığım için boşandık ama o hâlâ mutlu ben ise mutsuzum. Nasıl düzelirim?

3 yil once beni aldattigi icin bosandim ondan o ise beni aldattigi ile evlendi brn ise bunun travmasini hala atlatamadim cok sevmistim onu

Güncellemeler
+1 yıl
Bi daha evlen demeyin bana ne olur olmuyor iste onu unutamiyorum o hala kalbimde varken baskasina bakamiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Cok sevmistim onu...
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam unutacagim onu...
Güncellemeler
+1 yıl
Unutamiyorum...
Aldatıldığım için boşandık ama o hâlâ mutlu ben ise mutsuzum. Nasıl düzelirim?
Cevapla