21 yaşındayım güzel bir bölüm okuyorum güzel de bir kızım maddiyatımız da iyi ama hiç erkek arkadaşım olmadı neden?

En son lisenin başlarında birinden hoşlanmıştım ondan sonra kimseden hoslanamadim dünyanın en mükemmel ya da yakışıklı erkegi olsun yok olmuyor tık yok. Sizce bu durumun nedeni ne? Herkesin erkek arkadaşı var en güzel yillarin da benim durum bu onu da geçtim ilerde nasıl evleneceğim onu da bilmiyorm sanki kalbim yok gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar güzel olduğuna emin misin falan demişsiniz de çok yakışıklı erkekler de bana adım atıyor ama ben kaçıyorum. Kimse bana gelmiyor yalnızım değil benim sorunum.
21 yaşındayım güzel bir bölüm okuyorum güzel de bir kızım maddiyatımız da iyi ama hiç erkek arkadaşım olmadı neden?
Cevapla