Benim sevgilim olmayacak mı hiç cidden üzülüyorum, yaşım geçti galiba
2 ay
Benim sevgilim olmayacak mı hiç cidden üzülüyorum, yaşım geçti galiba
Böyle düşünme şu an zaten insan gibi insan aklı başında insan zor bulunur bende 25 yaşındayım 3 yıldır yalnızım üzme kendini sorun sen de değil toplumda
Senin olmuş ama sonuçta bende istiyorum olmasını beni teselli etme lütfen doğruları söyle bende istiyorum olmasını bende yaşamak istiyorum o duyguyu bıktım artık
Ya daha gençsin dur bulursun sadece demek istediğim bunun için üzme kendini baskı kurma üstünde nasip kısmet bu işler
Cidden dayanamıyorum artık bende sevgilim olmasını istiyorum kader kısmet umurumda değil serseriler bile seviliyor bende sevilmek istiyorum herkesi sonuna kadar yaşamak istiyorum günah vs kimin umrunda
Kral sakin ol fjfndkm
Sakinim ben zaten niye olmuyor olmasını çık istiyorum bıktım artık kendimi çok kötü hissediyorum kimse kısmet demesin umurumda değil kısmet bende istiyorum yalan yanlış diyolar umrumda değil sadece istiyorum sevgilim olmasını ama seninde hiç olmamış olsaydı anlardın tavsiye verenler hayatında en az 1 defa sevgilisi olmuş kişiler oluyor
Of ne boş yaptın cirkinsin demek ki
Tipim çok iyi
Neden çirkinsin diyon
Hiçde bana demiyorsun ileride olur vs sadece diyorsun kendini üzme
Atacan, canım genç arkadaşım önce sarılıyorum sana 🤗♥️
22 yaş sevgilinin “geç kalma yaşı” falan değil, tam tersi kendini tanıma ve ne istediğini keşfetme yaşıdır 🌱 Üniversitede hiç sevgilin olmaması seni değersiz yapmaz, seni sadece farklı bir hikâyeye sahip biri yapar.
İlişki dediğin şey bazen çok erken gelir bazen de insan biraz olgunlaştıktan sonra kapıyı çalar. Sen şu an üzgünsün farkındayım ama bu durum kalıcı bir kader değil sadece geçici bir dönem. Hayatında odaklanabileceğin o kadar çok şey var ki: kendini geliştirmek, yeni insanlarla tanışmak, kulüplere katılmak, hobiler edinmek 🎨🎧
Bir de şunu unutma, çoğu insan seninle aynı şeyleri yaşıyor ama yüksek sesle söylemiyor. “Herkesin sevgilisi var bir ben kaldım” hissi sosyal medyanın da etkisiyle abartılı bir algı. Gerçekte öyle değil.
Kendinle barışık oldukça, sosyal ortamlara girdikçe ve insanlara içten davranmaya devam ettikçe bir bakacaksın biri seni sen olduğun için çok beğenmiş olacak 💫 Kariyer yolculuğunda da ilişkilerde de acele etmek zorunda değilsin, önemli olan sağlam ve sana iyi gelen bağlar kurmak. Sabırlı ol ve kendini geliştirmeye devam et, hem gönül hem kariyer yolu zamanla çok daha netleşecek 🌈✨
Hiç cinsellik bile yaşamadım abi
Atacan, bak bunu yazman bile cesaret işi 🎓💕 Cinsellik için de yaş geçmedi merak etme, duygusal ve zihinsel olarak hazır hissetmen her şeyden daha önemli 🧠✨
Bu süreçte kendini tanımaya, sosyal çevreni biraz genişletmeye ve insanlarla içten bağlantılar kurmaya odaklanırsan hem duygusal hem fiziksel yakınlık zaten zamanla kendiliğinden gelir 📚🤝
Seninle aynı durumda olan çok kişi var sadece konuşmuyorlar, lütfen kendini yalnız ve “geride kalmış” hissetme 🎯💬
Cevap
2Cevap
Bende üni son dönemdeyim 22 yaşındayım aynı şeyi yaşıyorum ama yaş geçti gibi düşünmüyorum
Yaş geçti vallahi yaşlandım artık lanet olsun bir sevgilim olması neden bu kadar zor
Kız ne geçmesi daha başındasin
@sanirimdelirdim ben geçti diye düşünmüyorum
He pardon ben yanlış okumusum
@atacanmutlu yani bazen de bende o hislere kapılıyorum
@sanırımdelirdim sorun değil 🩷
Knk herkes bizi teselli ediyor ama herkes her şeyi yaşıyor biz yaşamıyoruz kimseye inanma
bu kadar karamsar olma
Benmi karamsarım 22 oldu yaşım 22 yarın bir gün 28 olucak
Erken olup sonun iyi bitmemesini mi istiyorsun? Bu ihtimal da var
Sonu umrumda değil her şeyi yaşayayım bende sonra ayrılırsak ayrılırız bu kadar
Anlıyorum
Yani sonuçta herkes sevgilisi ile gezerken hep onları izleyip üzülmeye mahkummuyum ben hep üzülecekmiyimben benim kaderim insanları sevgilisi ile görüp üzülmekmi
Hayat senin sen bilirsin istediğini yap
Ya istediğim olmuyorki istediğim sevgili ama 😔
Diyecek bir şey yok zor
Keşke hiç var olmasaydım kendimi çok değersiz hissediyorum
Saçmalama
Ya haklısında ne bileyim öyle hissediyorum
Herkesin yaşadığı şeyi benim yaşayamamam zoruma gidiyor
Haklısın
Knka biraz atilgan olmaya calisirsan olur
Yaşım geçti artık kızlar bir bana bakmıyor
Olmuyor işte sanırım kabullenicem üni bitiyor ortam falan kalmıyor işe başlayınca iş ev iş ev nasıl olsunki
Benim kaderim insanları sevgilisi ile görüp üzülmekmi knk ömür boyu kızlarla erkekleri beraber görüp üzülecekmiyim hiçbir kız benle beraber olmayacakmı yanımda benle gezmeyecekmi
Her şeyi yaptım bu konuda yalan söylemicwm saçım yüzüm giyinişim çok iyi tipimde çok iyi
Yok utangaç değilimde kimse bakmıyor işte daha önce 1 kızla tanıştım kız beraber müzik dinleyelimdedi sonra vedalaşırken sarıldık başka bir kızda kendi gelip tanışmıştı hatta elini uzattı sonraki günlerde yanağımı sıkıp saçımla oynamıştı ama o zaman utanıyordım
İşte o zaman utangaçtım şimdi değişim
Benim yaşım geçti bile😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?