Anladım peki işte neden böyle bir şey yapıyordu acaba bu önemli aslında yani seninle iken onun için bir şeyler eksikti belki ya da bu kişinin sadece o kişiler ile o amaç için konuşuyordu
Benle beraberken hiç böyle şeyler istemedi hatta bana kızıyordu şöyke giyinme böyle olma oje sürmeme bile kızıyrdu ama kndisi bşkq kızlrla knsyoms bn ögrendm
neden ayrildiniz kim ayrildi ona gore yani eger o sacma sapan bir sebep yuzunden ayrildiysa kesinlikle donme birak ama mantkli bir sebebi varsa bir sans daha ver bence
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Arkadaşlar daha önce çok sevdiğim birisi şu an yazdı hala bişeyler hissediyorum ayrılmıştık dönüş yapıyımmı fikir alabilirmiyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence boş ver yazma sen
Öyle ypacgm
Sana kalmis bir durum
🙏
Demekki aslinda sende istiyosun
Seviyordm bn çok kafam karştı
Seviyordum ayri seviyorum ayri. Kafan karistiysa sikinti
Ya hala bişeyler hissediyorum çnkü
O halde ona göre davranacaksın yani madem biseyler hissediyorsun. Belkide hislerinde yaniliyor olabilirsinde tabiki
Ben yanılmıyorum da ona pek güvenmiyorum
Güvenmiyorsan hiccc bulasma bence
Güvnmiyorum evet o yüzden yazmıycam galiba
Bencede yazma sana erkekmi yok
Erkek yoklugundan değilde sevebilmk önmli yoksa çok erkk vr
İllaki seversinde sanki birtek o mu var dünyada boş ver.
Gerçekten yazmasının sebebi ne onu öğrenmek lazım
Hiç yazmamıştı ayrılalı çok oldu. Engellemişti beni
Bu kişinin boşta kalıp yalnızlık hissettiği için seni hatırlatırlayarak yazmak isteme ihtimali daha fazladır bilgin olsun
Olabilir evet zaten kötü şekilde ayrılmıştık
O yüzden bence şans vermesen daha iyi
Yaş kaç
Cvp vermedim mesajına aklıma takıldı ama yinede
27
Senin kafanı karıştırmış işte
Neden ayrılık oldu peki ve sende boştaysan kimse yoksa o yüzden senin kafan karışabilir
Evet yıllar sonra yine kafamı karıştırdı
Anladım bazen böyle bu durumlar oluyor ister istemez duygular karışıyor
Ben ondan snra kimseyi sevemedmki zaten olmadı yapamadım kimsyle
Beni aldatmıştı o yüzden ayrıldım bana ayrılalım bide demedi
Doğrudur ama işte seni kötü bir şekilde kullanması acı verir sonra
Seni aldatmasının asıl nedeni ne cinsellik yüzünden mi yoksa aptalca biri ile konuşma gibi mi
Biri ile konuştu yqni günlük kızlarla knstuğunu fark ettim ben görmeden siliyordu
Anladım peki işte neden böyle bir şey yapıyordu acaba bu önemli aslında yani seninle iken onun için bir şeyler eksikti belki ya da bu kişinin sadece o kişiler ile o amaç için konuşuyordu
Bunları hep sorgulamak lazım işte
her şey aslında tek taraflı değil
Bilmiyorum benden sonra sevgilisi olmadı bildgm kadarıyla görüştkleri olmuştur illaki o şklde ama
İşte peki seninle de böyle bir şey ister mi
Benle beraberken hiç böyle şeyler istemedi hatta bana kızıyordu şöyke giyinme böyle olma oje sürmeme bile kızıyrdu ama kndisi bşkq kızlrla knsyoms bn ögrendm
Farklı değişik biriymiş
Evet gerçekten farklı biri
Ben senin yerinde olsam şans vermezdim
Bende vermiycem
Hayırlısı olsun senin için
Teşekkür ederim yardımcı oldgnz için
Rica ederim 🪐
neden ayrildiniz kim ayrildi ona gore yani eger o sacma sapan bir sebep yuzunden ayrildiysa kesinlikle donme birak ama mantkli bir sebebi varsa bir sans daha ver bence