Arkadaşlar eski sevgilim beni 2 kere başka bir kadına tercih etti. Ben hayatında 6yıldır vardım fakat 10aydır tanıştığı kıza bambaşka şeyler hissettiği için yarı yolda bıraktı beni. 2kere ayrıldılar 2kere bana yazıp özür diledi benden. Kızı da aldattığın dahi söyledi. Ben böyle bir adamın düzelmeyeceğini düşünüyorum ama çok takıntı yaptım hep onu düşünüyorum hayatımın merkezi o. Ne yapmam gerekiyor. Bu arada uzak mesafe de araya girdi 1ay önce şehir değiştirdim
Hayatımın merkezi yaptığım sevgilim beni 2 kere aldattı, onu nasıl unutabilirim?
Hala ayrılmak için neyi bekliyorsun onu anlamıyorum ilişkiye devam ettiğin her süre kendi değerini onun gözünde azaltıyorsun sevgililik de bunu yapan evlendiğin zaman seni hayli hayli aldatır aklını başına topla lütfen
Eşya gibisin. Geri dönüşüme atılıp geri kullanılıp duruyorsun. Sanırım kendine bu hayatı uygun görüyorsun. Dünyaya bir kere geleceksin, malzemesi misin sen onun? Çıkar gitsin hayatından, hiç boşuna "Ağğğğ onu unutamammmm ağlarımmm ühühü" yapma zamanla bal gibi unutursun ve eskiden ne s.. lakmışım dersin.