Günaydınlarrr KS ahalisi 🦋 bugün çok güzel bir gün geçirirsiniz umarım. Bol bol güzel enerjiler gönderiyorum size✨

Günaydınlarrr KS ahalisi 🦋 bugün çok güzel bir gün geçirirsiniz umarım. Bol bol güzel enerjiler gönderiyorum size✨

Her daim yapıp da birden keserse sebebini merak eder sorarım. Sebeb olmaksızın yapıyorsa sevgisinden şüphe ederim.
Ama zaten baştan beridir böyleyse sorgulamam. Onun karakteri bu, ben onu böyle sevdim der değiştirmeye de çalışmam. Ama ben yine cilveli mesajlarıma devam ederim. O yazmıyor, yapmıyor diye kesmem.
Her insan olduğu gibi sevilmeli. Değiştirilmeye çalışılmamalı.
Sevgiye dair ne varsa karşılık beklemeden yapılmalıdır. Onun mesajı alınca sevdiğini hissetmek bile yeterlidir. İlla karşılık vermesi gerekmiyor.
Hemen kızmam. Belki güne kötü bir başlangıç yapmış olabilir canı sıkkın olabilir aynı şekilde geri dönüş sağlayamayabilir. Hiçbir şeyi yokken odunluğundan dolayı davranıyorsa lafımı sokarım, odun olmasını istemediğimi belirtirim
Cevap
17Cevap
Morali bozul bile olsa güzel bir karşılık vermesi lazım ya da iyi olmadığını dile getirmesi gerek. Aksi taktirde düzgün karşılık yoksa soğurum.
Bir kereye mahsus önemsemem ama devamı gelirse ona göre duruş sergilerim..
Sevgilime günaydın mesajı yazsaydım aynı karşılığı beklerdim doğal haliyle ama içinden gelince yazmasını isterdim sadece. yani yazmamasında da sakınca yok belki işi vardır belki canı istememiştir küçük şeylere takılmam.
zaten her sabah günaydın yazmak zorunda da değil sevgililer.
bunun yerine gün içinde haberleşseler de olur. yani bazıları sevgiliye mesaj atmak zorundaymış gibi davranıyor kendini buna şartlandırıyor oysa sevgi içten gelince güzel gün içinde bol bol konuşurduk
Genellikle bu tarz günaydın mesajları yazmayı seviyorum. Aynı özeni karşıdan her zaman beklemek biraz bencillik gibi olur. Ancak devamlı bir şekilde umursamaz, önemsemez yanıtlar geliyor ise bunu kısa bir şiirle izah ederim:
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden.
Çok sevmezsen, çok acımazsın.
Sevgilerimle 🌹
Soğurum da erkek milleti işte şaşırtmıyor. Tatlı sözlerle cevap verenden de bi halt olmadığını bildiğim için çok da şey yapmamak gerek
Haklısın bide o var 🙄
Özenerek derken böyle süslü günaydınlar mı? :D
Hani yanında kalpler, öpücükler, işte şiirli günaydınm vs. gibi mi?
ben genelde " Günaydın xxx'ım , günaydın hayatım vs. " derdim. :D
Düz günaydın da yazmazdım ama abartmazdım da o kadar. :D Öyle yazamıyorum ben, kimseye. Aşkımdan ölsem bile. :D
İlk günaydın mesajını hiç bir zaman atan ben olmadım
Yani bir bozulurum ama nedeni önemli, belki zor bir gün geçiriyordur olabilir. Bazen ben de yapabiliyorum moduma göre :D
tam bir öküzsün derim seni hangi mandıradan aldım ki acaba derim
Kırmızı cizgimzi kesinlikle günaydınnnnnnnn yazmıştım oda aadede günaydın demişti biraz trip yedi sonra dedi boş yere kızgın bende dedim ikisinin arasındaki farki bilmiyorsun aasece n ler fazla abartma demişti 😿
her sabah aynı mod ise bi hayırdır derim elbette
Devamlılık arz ediyorsa sıkıntı. 1-2 kere çok da takılmam.
Yani bunu sadece "günaydın" mesajı ile sınırlandırmak ne kadar doğru olur bilemem. Ama ben bir kişiye değer veriyorsam (herhangi bir konuda) ondan da aynı değeri bana göstermesini beklerim elbette.
ölürüz tabutumuzu getirin deriz, o kim la yazsa ne olur yazmasa ne olur. Gereksiz mesajlari sevmem
Bozulurdum ya. Önemli benim için bu tip şeyler, kalp olmalı mutlaka örneğin. 😂
Özenerek yazdığım hiç bişeye cevap vermez
Öyle erkekler bize denk gelmiyor 😂
Banada öyle kadınlar denk qelmiyor yazıyom hevesle sıradan bi günaydın mesajı qelince küfredesim geliyo
Değersiz ve aptal hissederim
bir daha günaydın mesajı alamaz
Bana değer vermiyordur diye hissederim
Üzülürüm ve bidaha bende yazmam
Bir daha günaydın falan demem ben de..
kötü hissederim yani ben
Günaydın yazmak çok mu zor?
üzülürdüm
Nötr kalırım
Üzülürüm
Üzülürüm.
Kullanılmış
Kırılirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?