İleri aşamada polis, ambulans ve Amerika başkanı dahil herkesi alarma geçirmek akılızdan geçer mi? Doğru söyleyin 😝

Aslında her sabah atılan günaydın mesajı bir nevi "Aramızda hiçbir problem yok, ilişkimiz tam gaz" anlamı da taşır.
İleri aşamada polis, ambulans ve Amerika başkanı dahil herkesi alarma geçirmek akılızdan geçer mi? Doğru söyleyin 😝

Aslında her sabah atılan günaydın mesajı bir nevi "Aramızda hiçbir problem yok, ilişkimiz tam gaz" anlamı da taşır.
Günaydın :) güzel soru hayır ben olumsuz düşünmem çünkü sevgilimle bunları çoktan aşmış oluruz.. yani atmak zorunda değiliz zaten içimizden geldiği için atarız geç atıyorsa da unutmuş veya işi olmuş olabilir ben çok takılmazdım günaydın mesajlarına
Günaydınn... bende öyle günaydın mesajına gelene kadar daha önemli şeyler var 🙂🦋
Çok haklısın.. 🌺😌
aramızda sorun yok anlamı için günaydın mesajı şartsa eyvah eyvah o ilişkiden bi cacık olmaz bence
Olur olmaz düşüncelere sevk etmez uyuyakaldı ya da mesaisi erken başladı diye düşünürüm
Cevap
10Cevap
Bir açıklamayla gelirse sorun olmaz benim için.
Meraklanırım ama absürt bir yaklaşım sergilemem..
Etmez ne zaman müsait olursa o zaman yazabilir. Ama sevdiğim bey bekletmez beni
Lise çağlarıni çoktan geçtik bu konuya takılmak için
Onlarda aslında fazla takılmıyor gibime geliyor böyle şeylere odak noktaları farklı 😉
Açıklaması olan hiç bir şey beni ürkütmez. Açıklaması olmayan tek bir şey de bir o kadar şüphelere sevkeder.
Şu günaydın mesajına önem verildiği kadar karaktere önem verilse her şey çözülür ilişkilerde. Bu kadar dert etmeyin ya
Devamlı olursa elbette nedenini sorarım açık bir şekilde
Süreklilik arz ediyorsa bu durum sıkıntı çıkar ben de yazmam tepkimi belli ederim sen de öyle yap yazarsa senindir :D
Hayır, geliyorsa ne zaman geldiği önemsiz.
Etmez insanlik hali bu..
Gunaydin mesajindan cok sey bekliyorsunuz
Sevgilimi merak ederim konuyu sıkıntı etmem.
Hayir
Etmez
Etmez
Çocukmusun sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?