Sevgilimin çok üstüne gittim, pişmanım. Her şeyin eskisi gibi olması için ne yapmam gerekli?

Beni gerçekten sinirlendirdiği çok zaman oldu kimin zaman şaka kimi zaman ciddi manada fakat şimdi zor bir süreç geçiriyor. Bazı şeyleri alttan almak yerine ona fazla sinirlendiğimi fark ettim, kimi zaman gündelik hayatın stresi yüzünden kimi zaman eski konuları açarak. Fakat bana bunun onu fazla sıktığını ve bu zor süreçte onun yanında olmak yerine ona zarar verdiğimi söyledi, bunun doğru olduğunu fark ettim ve vicdan azabı çektim. Şimdi eskisi gibi olmak ve bunları atlatmak istiyorum fakat kendimi çok kötü ve zalim hissettim. Beni affetti ama hala bana sinirli mi bilmiyorum. Herşeyin eskisi gibi olması için ne yapmam gerekli? Onu çok seviyorum ve onu kaybetmek hiç istemiyorum

Sevgilimin çok üstüne gittim, pişmanım. Her şeyin eskisi gibi olması için ne yapmam gerekli?
Cevapla