Eşim benimle vakit geçirmiyor, iletişimimiz tamamen koptu. Ne yapmam lazım?

şimdi şöyle biz 4aydir evliyiz genelde oturur muhabbet ederdik artık benimle ne muhabbet ediyor nede oturup bişiler yiyor. işten geliyor direk öküz gibi uyuyor az öncede dedim kalk konuşalım sıkılıyorum yok dedi sonra kalktı iyiydik yatarken sohbet edelim dedim buseferde bana bağırmaya başladı telefonu eline aldı sürekli oynuyor onla benle zaman gecirmiyor bende üstelemiyorum umursamıyorum ama soğumaya başlıyorum sizce napayım konuşmak istiyorum diyorum busefer sen canım malsın * belanı işte döverim seni dedi bende dedim oturma odasında yatacağım gelme peşime dedim 🥺

Eşim benimle vakit geçirmiyor, iletişimimiz tamamen koptu. Ne yapmam lazım?
Cevapla