Flörtümle birbirimizi beğeniyoruz, ama konuşacak konu bulamıyoruz ve ben çok heyecanlanıyorum?

12 gündür konuşuyoruz. 2 kerede buluştuk, kendisi boğa burcu. Çok konuşacak konumuz olmadığı için ben geriliyorum, ortak arkadaşımızda yok. Yan yanayken konuşabiliyoruz, hatta çok gülüyoruz. uzaklaşınca sanki konu bulamıyoruz. Ben normalde flörtözüm, ama o biraz daha kısıtlı, kendi hayatından ya da gün içinde yaptıklarından çok bahsetmiyor. Zaten çok çalışıyor. Aramızda tensel bir durum yaşanmadı. Hatta ben 12 saat boyunca sessiz kaldım, kendisi beni tekrar konuşmak için aradı. Ama bir şeyler sanki tam oturmuyor. Bazen konuşmak için beni aradığında saçma sapan şeylerden bile bahsediyorum konu olsun diye. İlişkimiz bitsin de istemiyorum. Onun istediğinide düşünmüyorum. Kendi ailesinden de bahsetti az az. Bu durum nasıl çözülür? 3. buluşmada bu durumu konuşmalı mıyım?

Flörtümle birbirimizi beğeniyoruz, ama konuşacak konu bulamıyoruz ve ben çok heyecanlanıyorum?
Cevapla