Erkek arkadaşıma buluşamıyoruz diye trip attim, iyice ilgiyi kesti. Şimdi ne yapmalıyım?

Buluşamıyoruz ayda 1 görüşebiliyoruz o da benim zorumla. Hep işim var diyo yoğunum diyo, telafi ederiz diyo, haklısın kusura bakma işlerim çok yoğun diyo.

Ben de bugün ona trip attim, formaliteden bana mesaj atma dedim, görüşemiyoruz biz sevgili sayilmayiz, sadece telefonda konuşup yazışıyoruz bu gerçek bir ilişki değil dedim. Trip attim.

O da "peki" dedi ve aramayı kesti mesaj da atmıyor.

Şimdi ne yapayim?

Erkek arkadaşıma buluşamıyoruz diye trip attim, iyice ilgiyi kesti. Şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla