
Bir "merhaba" yeterli midir sizin için?
Linç yememek için ben demeyeceğim aklımdakini siz buyurun 😄

Bir "merhaba" yeterli midir sizin için?
Linç yememek için ben demeyeceğim aklımdakini siz buyurun 😄
insanlar var oldu olalı iletisim kurmak için çeşitli yollar denedi. kimi zaman duman ile kimi zaman kuş ile. günümüzde artık dünyanın bir ucundan bir ucuna iletişim kurmak sadece saniyeler alıyor. bunun için teknolojimiz çok ileri seviyeye getirdik. bunun için çekirdekten çocuklar alıp okuttuk bilim insanı yaptik., dünyaya eğitim ağı kurip hem makina mühendisleri, hemde yazılım bilen insanlar yetiştirdik. telefonu icat ettik, baz istasyonları kurduk, uzaya uydu gönderdik. sırf sen 'OK' yazasin diye. OK bu ne dir abi?
aslında bana biri yazdığında tav olmuyorum. yazan erkek hiçbir zaman bi seçenek değildir. ondan ziyade bana kendini gösteren ve soğuk yapab erkek daha çok dikkatimi çeker. ilişkim varsa ayrıldıktan sonraki ilk tercihim o kişi olur.
selam merhaba nbr iyi akşamlar günaydın gerçekten o kadar baydı ki artık bu mesajlar herkesten geliyor artık ama bazen o kadar etkileyici mesajlar alıyorum ki
Sana bakınca kendimi manavda zannediyorum, dudakların kiraz gibi, yanakların elma gibi, gözlerin üzüm gibi! Hepsinden yarımşar kilo versene beybisuuu 😅
Kız bu yedi bela Hüsnü repliği azıcık nostalji yapsınlar hep “🍋” bu olmaz
Ya da yasal olarak reşitim ama senin bebeğin olabilir miyim 😅
O zaman bu bana uygun ben yürürüm ona asjjsjs
O gelmese ben gelmesem nasıl çıkacak karanlık yollar aydınlığa asjajaj
Tamam siz gelin beyler bizi uğraştırmayın 😒
Kız evi naz evi ağırdan almak desen var uslu durmak desen var işte feraset işte fazilet 😅
Gelmezse o bekleyecek misin öylece 😂
Böyle mesaj atacak olursam kendime savcılıkta bulurum herhalde nsjxkskmxmd
Cevap
87Cevap
Mesaja tav olacak biri değilim insan insanı tanıdıkça sever herkesi tanımak isteyen birinin mesajına da zaten dönmem
Karşı cinsten mesaj bekleyip düşmek yerine yatar uyurum sağlığa faydalı en azından
Fazla mantıklı ve fazla ben gibi
Tav olucak yaşı geçtim öyle bir mesaj yok o yüzden...
Senin ağzını yerim ben bugüne kadar nerelerdeydin sen derse))
Tav olmam aksine dalga geçildiğini düşünürüm. Çünkü hayat iki tatlı söze inanılacak bir hayat değil artık.
Hiç bir mesaja tav olmam. Genel tavrı, sohbeti , duruşu , zekası beni bunlar tav eder. İki kelimeye aldanmam
Olmam ki.. doydum ha yeter... tek karşı cins manit olsun ondan her gelene ben tav sjj
Yavrum sana yangınım tee ezelden
Eri anam jjsjs
Benim erkek halim cok pis olurmuş he
Yavrum ne yakıştı 😂
Ay iste bu... ulan erkek haline düşülür 😂😂😂😂
Selam merhaba naber tanışalım mı
Bu tarz mesajlara sadece görüldü atıyorum 😄
Bende ısrarla yazanlara atıyorum
Sadece istediğim karşı cinsten mesaj gelirse tav olurum ne yazdığının önemi yok xjjdjdjd
Hemen tav olmam ama iltifat edilirse geri dönüş yaparım, nezaketen. 😌
Karsj cinsin iltifatı çok yapmacık ama ya 😑
Orası öyle tabi ama işte benim ince ruhum... 😅
Karşı cinsten burada gelen bütün ara ara gelen Ciplisorulara hemen hemen Tav oluyorum yetmiyor Ne oluyorum siz söyleyin utanmayın uzun zaman oldu hımm🤨🤐👏👏
Yaratıcı bir şekilde giriş yapıp tanışmak isterse " tav " olurum.
Normal bir şekilde " merhaba " yazıp tanışmak isterse tav olmam ama tanışırım yani. :D
Dış görünüşe aldanmıyorum dedikten sonra gelen bi "selam" yazısına bakıp profile bile düşen milletiz bence mesaj değil de görünüşe takılmak sorunumuz
Tav olup tavada balık olmuştum toyluk yıllarımda.. Şimdi derin sulardayim.. ağza gelmem kolay kolay..
Mesaj sevdiğim adamdan gelmediği sürece hiçbir şekilde tav olmuyorum. Tav olmuş gibi yaparım ancak 🤷🏻♀️
Herhangi birinden gelecek mesaja tav olmam ama birinden gelecek herhangi bir mesaja tav olabilirim 😂😂
Kolay kolay gelen mesajlara tav olmam ama
Senden bildirim geldiğinde dünya nüfusu iki ye düşüyor. Buna tav oldum doğrusu
Etkilemiyor beni çünkü beklentileri farklı bunu biliyorum tövbe etmişken yıllar sonra aynı çıkmaza düşmek istemiyorum.
Valla onu bunu bilmemde bu sitedekiler hala bisey sorabilirmiyim yaziyor kaldimi ya oyle atlayan kiz
Ne mesajı beee
Önümde diz çöküp reddemeyeceğim bir müzik eşliğinde en güzel bakışını takinip en güzel sesiyle aşkını ilan etmeli 😎
Öyle bir mesaj yok sanırım varsa da ben bilmiyorum.
15 yaşında olsam mesaja kelimelete tav olurdım , kelimelet önemsiz mesajlar da öyle
Neden bilmiyorum ama birlikte yemek yapalım mı yazsa hemen kabul ederim dndnffkf
Hiçbir mesaj karşı cinsten bana
Etkileyici mesaj gelemez
Mesajlar kapalı olduğu için tavayla gelen olmuyor, tercihim terlikten yana. 😅
Ben kolay kolay tav olmam olmuş gibi yapabilirim ama 😅
Aslında hiç tav olamıyorum. Ancak çok sevdiğim veya samimi olduğum biriyse belki hoşuma gidebilir.
Senin şu bilezikleri bozdurup Bayern'e basalım mesajına jgghjghkjhj
Mesaja tav olmam umrumda olmaz sevdiğim adamdan ne yazarsa tav olurum😊
Mesaja tav olmam tipini sevdiysem konuşma şansı veririm yoksada cevap vermem
Sen bulgur sevmiyorsun ki🙄 ( 1yıl önce söylemişimdir) yerlerden yerlere düşürüyor hafıza beni ya
Seninle döner yiyip, üstüne dondurmalı künefe yiyip gezip sahilde oturduktan sonra hafiften acıkınca kokoreç yiyelim mi derse😁. Ben de sen nirdesin, sen nirdedin derim dkgkdkkdkd
Durup duruken “Aklımdasın” yazması eriyip bitmeme sebeptir☺️
Ben "dudaklarına aşeriyorum" demiştim çok fena olmuştu😂
Bir şey hissetmediğim biriyse maalesef hiçbir türlü mümkün değil.
Kızın gönlü yoksa istersen edebiyat parçala yine olmaz
Ben komple bitirmişim o işlemleri nasıl oluyordu tam olarak 😂
Aşkım bana IBAN at sana harçlık göndereceğim mesajı yaz da var ya
bana bi merhaba yeterli abuk sabuk seclerden ziyade sade ve dürüst
Yani ayaklarıyla ilgili olan her mesaj dan olurum 😅
Fetiş
Hepsini boğazıma kadar alırım derse bir tav olurum imkansız çünkü alamaz kimse
Birisinden gelen her mesaja tavım hepsi için geçerli değil ama hshsj
Tanışmak için antin kuntin şeyler aramaya gerek yok bence. Normal bir selam, merhaba gayet yeterli.
Herhangi bir ilk mesaja tav olmam. Tanımadığıma birine niye tav olayım ki😅
Valla ben karşı tarafı beğenmediysem veya hoslantı hissetmediysem kendini de paralasa tav olmam ama çok begenip hoslanırsam en kötü hareketi bile tavlar diwöeğöcşdödğ
Ev boş 🙄
Seni eksiledim narkos 😂
Şöyle bir düşündüm. Bulamadım. Demek ki saçma sapan laflara karnım tok.
Cinsiyetini bilmem yeterli, mesaja gerek yok.
Sorduğum soruya ya da konuya yapacağı şu iki kelimeyi kullanmaması lazım cevap verirken.
Bilmiyorum.
Fark etmez
Tilt oluyorum.
gel seninle iki sigara içelim derse ben düşmüşümdür ((: kaldırmasınlar
Günaydın bacanak:))
Demesi yeter
Köleniz olabilir miyim 😂
Yok çok özel bir şey demeli tav olmam için söyleyecek bişey bulamayıp afallamam lazım 😂😂
Çok savunmasızım bu konuda, güzel bi muhabbete tav olurum.
Uvuvuevuevue anyhetenwenve ugbim ugbim osas mesajına tav olurum.
Ara sıra geldiği için mesaj gelirse cevap veririm.
Başlangıç mesajı merhaba dışı birşeyse o kişiye güvenmem. Kafamda. Elerim direkt
Hiçbir mesaja tav olmam.
Hareketleriyle göstermesi önemli lafla değil.
Öyle tek mesaja tav olmam.
Yarın müsait misin? Mesajı kabul etmesem de tav olurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?