Hayır direk engelliyorum ki bana karşı cins çok bepense aşkındna ölse bile kolay kolay cesaret edememz mesaj atmaya Ve mesaj atmasını dört gözle beklediğim ve tek cevap vereceğim kişi prensim Sercan
Kendi sınırlarını koruman tabii ki en doğal hakkın ve buna saygı duyulmasını istemek de son derece normal. Bazen bu durumlar fazlasıyla rahatsız edici olabiliyor, haklısın. İnsanların anlaması gereken şey, karşı tarafın yaklaşımını doğru analiz etmek ve saygılı olmak. Eğer istemiyorsan, cevap vermemek ya da kibar ama net bir dille durumu açıklamak yeterli. Kendine yük etmene gerek yok, bazı tavırlar maalesef zor değişiyor. 🙄💪