Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KizlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @Esra_bayram

KızlarSoruyor Instagram ya da çeşitli sosyal medya mecraları üzerinden mesajlar gelse iltifat tanışma ve benzeri mesajlar karşısında ben hesabı sildirir kendimde silerim.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#Kiskancliknedeni
07 Temmuz, 2023 Cuma 14.18
Benim hoşlandığım kişi zaten her zaman için beni seven birisi olurdu. yani beni sevmeyen bir kadından zaten hoşlanmazdım ben ilk bakışta aşık olan ya da fizikten güzellikten etkilenen insanlar gibi değilim hayatımda bu yüzden de karşılıklı duygular varsa önce tanışırız sonra da o kadınla sevgili olurdum. ama bunun dışında zaten sevgilime ya da flört ettiğim kişiye mesaj gelirse de o zaman gerekeni yapardı sevdiğim kadın. zaten bu ülkede maalesef sapık çok olduğu için her an herkese mesaj gelebilir bunları engellemek ya da şikayet etmek ayda hiç konuşmamak gerekiyor bu gibi durumlarda.
Bunu ona bırakırım o zaman karakterinin nasıl olduğunu bana gösterecektir
Teşekkür ederim✌🏻
Rica ediyorum
Bu siteyi iyi amaçla kullananlar olduğu gibi kötü amaçla kullanan sapıklar da bir o kadar fazla... eğer mesaja cevap vermek veya dm kutusunu açık bırakmak gibi karşılık verici hareketler görürsem hesap silmesini istemem direkt ilişkiyi bitiririm.
Ama gözüme batan bir hareket yoksa silmemesinde sakınca yok.
Seninki de bayağı sert oldu
E adamın başka kadınlara yönelimi varsa siteyi kapattırsan ne olur sahte hesap açar her türlü ava devam eder. Yoramam kendimi o kadar...
O da doğru
@Asglozgr kesinlikle katılıyorum da birde Her takip eden ya da yazan erkeği bel altı düşünüyor diye düşünmek de çok doğru değil
@Asglozgr orası öyle
Kıskançlık krizine gireceğim kesin.. Rahatsız olduğumu kıskanç olduğumu bildiği için zaten ona göre davranır.. Mesaj kutusu kapalı olur.. Gelen yoruma cevap vermez.. Aksi olursa bir ilişki olmaz zaten..
De mi ya 😊
Aynen..
Cevap vermeden silerse
Cevap
6Cevap
Mesajlar geliyor demek. Öylece durup mesajları izlemeye devam ediyor yâni! Hiç engellemiyor. Bu ilişkiyi gözden geçirmek lazım diye düşünürüm ve kendisine de bunu söylüyorum. Neden silmiyor? Hoşuna mı gidiyor? Yedek mi yapıyor?
Ne kadar ileri gittiği ve sevgilimin buna olan karşılığına bağlı bu durum. Ama benim şöyle bir tavrım var insanlar tarafından güzel bulunan bir kadınla birlikte olduğum için gurur duyarım. Öyle kıskançlık krizlerim olmaz benim.
Kıskanırdım ve merak ederdim karşı cinsin ne yazdığını
Kendi kararını vermesini beklerdim. Sevgilim 25 yaşında, bence kendi tercihlerini yapabilir.
Sinir olurum tabii ki. O yüzden sinir olmamak için artık kimse ile konuşmuyorum.
Umursamam ama yanıtı da olumsuzsa ondan hoşlanmam.
Olmadığı için umrumda değil
Kraliçe arı noktayı koydu 😀
Mesajların içeriği önemli
Kiskanclik olr
Mutluluk tan ölürüm
Cevap veriyor mu? Asıl mesele o yani🤷♀️
Üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?