
Hele şu masumiyete bak. 😂😂📷

selam merhaba nbr değil tabi ki 😂 biraz o anki ruh halimize biraz da kişinin profiline bağlı oluyor ama genel olarak farklı bişeyler yazana cevap veriyoruz. Sorumuzla ilgili olsun, profilimizle ilgili olsun
Bazen bir merhaba bile yetebilir.
Accayip ekşınlı, sempatik mesajlara dönüş yaparım. (sanki günde 15 20 mesaj alıyoruz da) 😂
Teşekkür ederim 😄
Ricada bulunduğu her söz cevap veririm.
Cevap
45Cevap
Afedersiniz siz playboy güzeli misiniz? 😂😂😂😂
Bu taktik arayan soru karşısında en iyisi yorumsuz kalmak ama bu detaydaki soru çok masum. Hı hı... Bunlar işe yaramaz... Demedi demeyin... 😉
Taktiği ben mi arıyor muşum?
Anlamadım. :D
Sizin öncülüğünüzde tüm mavisler faydalanabilir tabiki yorumlardan... 😉
Medet umanlar faydalansın tabiki. :))
Böyle bir şey'in öncüsü olmama gerek yok!
Cümlelerim yeterince narkoz etkisinde bırakıyor zaten. ;)
Mesaj kutumu kapattım, tanışma mesajları almıyorum.
Önceden de moderatörlük dışındaki mesajları okumuyordum.
Tanisan cok seveceksin belkide ya da hayat esini kaciracaksin. Herkesden kendini soyutlayarak nasil yasanir ki?
Ozel bir sey aramam. Benimle tanismak isteyen bir insani karsiliksiz birakmam.
Atamazlar mesaj kutum kapalı
Hiç tanımadığınız birine mesaj atarken cinsellikten başlayarak mesaj atmayın bu bir üst üste mesaj atmayın bu da iki zaten mesajınız yaratıcı ise her türlü cevap alırsınız
Kardeşim bana bu konuda yaşam koçluğu yapar mısın Ben çok acemiyim de
Seviyeli yaklasan her insana cevap veririm nezaket icabi
İçten samimi ve espirili..
Mesaj kutum kapalı zaten yazamaz da
Takip ettiklerinin sayısı takip edenlerden azsa veSalak gibi nicki yoksa geri takip atabiliyorum.
Uzun süre konuşmazsak da takipten çıkıyorum
Aptal aptal yurumesin ya "merhaba" yazsin donesim varsa donerim zaten
Merhaba
Onu da ben dersem ne ilginçliği kalır ki insanların..
Şu kahpe dünyadan çok çektim sen de çektirme bana bir gülücük at :))
Kahpelerin acı çekecek bir sebebi yok, zevk almağa bakıyor onlar
Samimi bir cümle ne amaçla attığını anlatmış oz guveni de orta da sıkıntı olmayacaktir mesaj da sen bul ne atildinı 😂
Edebi edebi konuşanlara çok gülüyom onları cevapsız bırakmam sanırım asfjsjf bide dikkatimi çekerse artıkın dfksmf
Önceden tanıyıp etkilenmiş olmam lazım. Onun dışında tanımadığım bir kişiye ne yazarsa yazsın cevap vermem
İçten samimi ve saygılı şeklide konuşursa. Aksi takdirde engellerim ya da cevap yazmam. Zaten normalde cevap yazma zorunluluğum yoktur.
Bunların yüzde 90 ının fotoğrafı yok olsa bile yazdıklarından cahillik akıyor ben ne yazayım bunlara?
"Selamun Aleyküm"
"Aleyküm Selam"
"Nasılsın?"
"Sana ne?"
Konuşma bitmiştir
Ben hiçbir mesajı cevapsız bırakamıyorum. Huzursuz hissediyorum kendimi😄
O zaman sen at
Yok ilk adımı sen at 😁
Ayakların tutulsun o zaman 🤣
Bende espri yapıyorum prenses
Anladim ⚘⚘⚘
Ben direkt mesaj yazanlara gıcık oluyorum. Gözümde değerleri sıfır oluyo.
@Ugur_M gülmedim
@Ugur_M bişey yapmasalar olmuyomu
@Ugur_M afedersinde neyimi beğenmiş?
@Ugur_M cevap verirsem sorarım
Öyle bir mesaj yok ama canım isterse veririm istemezse vermem
Ne desem düşersin? Ben sana çok fena düştüm.. Ödeşmemiz lazım.. cıks...
Şu siz misiniz? Sizi bir yerden tanıyor olabilir miyim? Sizi şurada görmüştüm sanki vs
Sıradan şeyler olmamalı selam merhaba? Birşey sorabilir miyim falan değil özgün olmalı
Mesaj atan erkeği her bayana atıyor zannederim ne yalan söyleyeyim
Kanka ben anladım seni
Kafasında soru işareti bırakacak birşey yaz
Manası olmasına gerek yok
Kardeşim birine yürümek istiyorsan insta story bulunulmaz bir nimet
Ruh halime göre cevap veriyorum mesajlara yeter ki yaratıcı olsun.
İsteyen atabilir sıkıntı yok. herkese kapımız açık insan olduğu sürece.
Ben ayıp olmasın diye herkese cevap veriyorum ama sonunda e n g e l :((
@sevgikatili kimin
Sənin
@sevgikatili Yo değil.
@sevgikatili hım
KapaLı
Merhaba yazana merhaba derim ya
Saçma sapan konuşmayana cevap veririm ne var ki
Burada mesaj atamazlr imkansiz
Bir insta kaliyo ordanda mesaj almiyorum
Biz taa 98’lerde mirc’de “hi” yazıp iki gün sonra “gelen “hi” cevabına şampanya patlatanlarız
Selam naber vs gibi mesajlara asla cevap vermem. ancak yorumlarımla alakalı bir şey gelirse o zamn cevaplarım
Ben cevapsız bırakmam ama bakarım sohbet sarmadı konuyu kapatırım
Cevap vermem o peşine düşer. Hatun kısmına çok yüz verilmez
Çok saçma bir cümle. kurmusssun. lütfen o cümleyi farklı bir şekilde. kursan daha iyi ifade etme şansım olurdu 😂
Öyle bir mesaj tipi yok (aradıgınız mesaj tipine raslanılamamıştır yu hew tu koling di izinaw 😀😀)😬😬😬
Genelde cevapsız bırakmıyorum egolu ve ön yargılı değilim
Mesaj atamazlar ki Ati 😏😏
Ooo fennuş olmuşsun denzişt hayırlı olsun. :D
😂😂Ooo çok oldu 😂
Hesabı kapatıp yeniden gelcem. Feno oldukça kapatmak bende huy oldu 😂
Ama editörlüğe kıyamıyorum. 😕😕
Bu 10. hesap site oynatmamı oldu. :D
Kapatırsan almasınlar seni buraya. Hdhsh :D
Öyle deme ama öyle deme 😂😂😂
Ne diyeyim :D
Bir daha ki nick
FırıncıKüreğineYapışmışEkmek
Olcak nasıl onu söyle 😂😂😂😂
Kimse küfür edemez bu nice. 😂
İnsanlar gördüğünde 3 defa öpüp başının üstüne koyarö. :D
Ahaha😂😂
Öyle deme çetinnn düşmanlarım var. 😂😂
Kimmiş laa düşmanın. :D
Fedain var bir tane onu biliyom gelir şimdi zaten. 😂😂
Şşşşşşş 😂😂😂😂
Bak şimdi kalbim güp güp atmaya başladı heyecan yaptırma bana 😂😂
Tabi aynı kişiden bahsediyorsak 😏
Hayranım çok da 😂😂😂
Senin kalpde tranbolin gibi kim dokunursa ona atıyor. 😂😂
Yıkılasın denzişt yıkılasın 😂😂
Tek bir kişiye atıyor bir keremmmm uykularımın katilimin gidip gelip hesap değiştiren bri sürü adı Olabilirreee ancak tek kişi 😂😂😂
Noluyo burda 🤨
@Hlxhlxlhxlux 😂😂😂😂
😝😝😘😘
Selam aleyküm bacim bisey soracaktım da acaba keyf u halleriniz buna musaitmidir
Bunu sana söylersem devamlı kullanırsın 😂
İhtiyacım olduğunu düşünmüyorum. :D
Merhaba der derdini söyler.. ben de uygun bir cevap veririm..
Atamazlar.
Herkese açğım asds #emre00
Cevap verebileceğim bir şey yazmalı.
Naber lan tırrek mesajı çok seksi 😃😃😃🤭🤭
Naber lan tırrreeeeeek
@beyazorkidem iyiyim kuzen teşekkürler senden naber 🤭🤭😃
İyiyim evlatcım
Hoşuma gidiyorsa cvb veririm
O anki ruh halime bağlı
mesaj kutum kapalı mesaj atamazlar
Nokta bile gönderse cevap veririm 🙄🥴
Bu nasıl bir yokluk. :S
Yurtdışına nasıl gittin? Sorusuyla tavlamıştı birisi
mesaj kutum kapalı atamazlar.
Beşiktaş mevzusu (mantıklıysa)
Selam... insan icin değil mi
İnsta story tam bunun için var bence :D
Duydum ki künefeyi seviyormuşun?
Mesah cevapsız kalmaz.
Seni yatakta torkatlayabilir miyim
Hiç birine cevap vermiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar