Aynı dünyaların insanı değiliz diyerek benden ayrıldı, mantıklı mı?

Ben 22 yaşındayım

Üniversite öğrencisiyim

Annem ve babam akademisyen

Bir süredir görüştüğüm çocuk

Ailevi sorunlar nedeniyle üniversiteye gidememiş

Ama ben bunu takmıyorum

Eğer istiyorsa her zaman okumak için bir fırsatın olduğunu söylüyorum

Ama son zamanlarda bizim seninle bir geleceğimiz olamaz

Benim ailem eğitimsiz maddi durumumuz iyi değil

Farklı dünyaların insanıyız dedi

Sen bu hayatı hak etmiyorsun

Seni daha fazla üzmek istemiyorum bu yüzden yol yakınken ayrılalım dedi

Aynı dünyaların insanı değiliz diyerek benden ayrıldı, mantıklı mı?
Cevapla