Hayatıma giren erkekler neden hep kullanmaya çalıştı , neden hepsı sırtlandı?

Kımı maddı yönden kımı vatandaslk almak uğruna kımı cınsellık yönünden.. hayatım boyunca hiç sevılmemışım 28 yaşındayım son bı umudum ınancım vardı onuda son eskı sevgılım yıktı başta hersey mukemmeldı ve ben ınanamıyordum çok fazla vakit harcamalar aıleyle tanıştırmalar , gun ıcınde aramalar hediyeler ve gezmeye götürmeler.. daha sonra gerçek nıyetnn kendi popsunu kurtarmak olduğunu farkettim yanı tc hiç vatandaşı olmak ıstıyordu ben anlamıştm surıyelı ıdı en büyük kazıgı o attı kı yargılamayan lütfen başta bende surıyelıler gıtsın derken kendımı onun muthıs ılgısı karşısında buldum. Çok pısmanım hayatıma aldığım erkekler ıcın ama hıcbırı başta öyle degıldı ne kadar da guzel rol yapmışlar hakkımı hiç kimseye helal etmıyorum bırıde vardı kı her boşta kaldığında yazardı… erkekler sız neden böylesiniz çoğunuz kabul etmede…

Hayatıma giren erkekler neden hep kullanmaya çalıştı , neden hepsı sırtlandı?
Cevapla