Kadınların bakir erkeklerden tiksinerek yalnız bırakıp bir de üstüne yalnız adamların bakirliğiyle alay etmeleri saçma değil midir?

Kadınların hep yüz vermeyip hem de yalnızları aşağılaması çok saçma değil mi?
Kadınların bakir erkeklerden tiksinerek yalnız bırakıp bir de üstüne yalnız adamların bakirliğiyle alay etmeleri saçma değil midir?
Cevapla