suc gibi on yargili olanlara sesleniyorum erkekler sizlerde cok ilginc cvplar veriyorlar ben buyum bayanina gore hoslanma vvs oluyor
Cevabın nedir?
Cevapla
tam anlamıyla sapıklıktır. zaten öyle birşey mantıklı olsaydı insanlar bir erkek bir dişiden oluşmazdı.. yok kendi tercihidir saygı duyarım mantığıda en az lezbiyenlik ya da homosexüellik kadar saçmadır. atıyorum x erkekten hoşlamamıştırda y erkekten hoşlanmıştır eywallah ^^mantıklı^^ amaa öyle yok erkekler ilgimi çekmiyo fallaan fillaan:) alayı traşş.. tamam erkekler ilgini çekmiyosa hadi bir kadını tam anlamıyla mutlu etde görim:) hiç bir mantık bunu almaz arkadaşlar.. hani mevlananın bir sözü varya ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün. lezlere ve homolara sesleniyorum, karşınıza boy aynasını alın ve neye benziyorsanız ona göre ilişki kurun. erkekseniz bayan- bayansanızda erkek ile.. bundan harici ilişkiler sapıklıktır-saygı duyulacak bir ilişki biçimide değildir..
21 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSadece cinsel olarak değil o insanların duyguları olduğunu varsayarak düşünüyorum
Kendi tercihleri saygı duymak lazım52 Yorumla- +1 yıl
Eic için teşekkürler
Bu durum çok farklı bir durum şimdi eşcinsel olan iki kişilik var.
1. si doğuştan o şekilde olan Allah'ın öyle yarattığı kişiler onları hoş görmemiz söylenmiş. Doğuştan çift cinsiyetliler vs. onlardan bahsediyorum.
2. si ise tamamıyla normal olup karşı cinsden hoşlanan kişiler. İşte bu günahtır günahından bir an önce dönmesi gerekir. Bu dinin açıklaması. Benim kendi düşüncemden bunu temel alıyor bu kişilerin psikolojik bir hastalıklarının olduğunu düşünüyorum. Yani eşcinsellik bir hastalıktır bana göre. Çünkü tamaen hormonları, organları, görünüşü normal ama öyle hissediyorsa küçükken yaşadığı bir olay vs. bunlardan dolayı olduğunu düşünüyorum.20 Yorumla
aynı durum bendede var tatlım çok iyi anlıyorum seni :) bazılarına kabul ettiremiyorum bir türlü bayanlara olan ilgimi saçma sapan şeyler söyliyen çok oluyor takmamaya alıştım artık
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
73Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 661 cevap paylaştı.
+1 yılYaratilis, ve duzene aykiri. bun idrak edip kabulleniyor ama hatalarina devam. ediyorlarsa ve uzuluyorlarsa anlar... aksiyse asla saygi duymam... bu tercihleri dogru olsaydi oyle yaratirdi yaratan.. vede şu an hayatta olmazdilar anneleride bekarken bu tercihte olsaydi !!!
Esas dogrulari savunurum, bazi insanlarin kendi dogrusunu degil.10 Yorumla
+1 yılYaa takilma boyle seylere bende cok takildim millete kafayi yiyodum. Bosver hayatini yasa sen hastalik diyen olcak gunah diyen olcak neler neler diyolar harbi kafa yormaya değmez cogu bagnaz zaten salla gitsin. Bide tıbbın t sinden anlamayip anatomi dersi vermeye calisanlar var ya :D komedi
18 Yorumla- +1 yıl
@childofgod kes l*n önce dini öğren sonra konuş.
- +1 yıl
Ulan davar ben musluman miyim
- +1 yıl
La bir meraklisiyim var ya anlatamam @hammamia
- +1 yıl
@hammamia at kafasi
- +1 yıl
Ozgur bosuna ugrasma vermezler sana
+1 yılbenim de biseksuel arkadasimö var. kiz. hiçte yadirgamadim onu. anlatir da arada yasadiklarini ne bilim herkesin kendi hayati kendi yanlisi kendi dogrusu yapacak bisi yok bence. herkes kendi hayatina baksin derim. hee bide cok zevkliymis kiz kiza oyle dedi :D
13 Yorumla- +1 yıl
haha tanistirabilirim tabi isterse olabilir naparsaniz yapin karisamam :D
+1 yılLezbiyen olsaydım beni yargılayanlara "benim derdim seni mi gerdi" derdim. Onlara neymiş. Benim düşüncem benim tercihim benim kararım. Ve bunları gerçekleştirmekte de özgürüm sonuçta*
16 Yorumla- +1 yıl
sen derdin kesin :D
- +1 yıl
Derdim tabi bomonti kardeş :D
- +1 yıl
Düşünmesin banane :D Çok da fifi
- +1 yıl
Neden "birader" adasdlaskd
+1 yılSaygı duymasına duyuyorum yani onda bir şey yok ama "Kendi tercih etmis; kimseye laf dusmez." dedikten sonra milletin fikrini sorman çok tezat kaçıyor. Yani birilerinin fikrini soracaksanız kendinizle çelişmeyen cümleler kullanın derim ben.
00 YorumlaValla benim en iyi arkadasim lez muhabbeti iyi yarin obursu gun bana sarkar dige bir derdimde yok ben halimden memnunum herkezinde kendi tercihi sonucta kimseye bir sey soylemek dusmez
04 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılGençliğimdne beri fantezilerimin başında lezbiyen bir çifti beraber oldukları esnada izlemek vardır. Ben severim lezbiyenleri izlemeyi. Hatta çok istemişimdir lezbiyen bir sevgilim olsun.
07 Yorumla- +1 yıl
İlk duydugunda evet öyle geliyor kulağa. Ama olmayan şey de değil. :)
- +1 yıl
Ağzımdan aldın. Eksik cümle kurmuşum. Tam üstüne bastın. Sağol :)
- +1 yıl
Bana da nasip olsun öyle biseksüel bir kadın ile beraberlik yaşamak inşallah :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi istekleri saygı duyarım. Ama merak ettiğim bir şey var, buna cevap verir misin? Neden lezler daha güzel oluyor. Kaç tane denk geldiysem hepsi süperdi.
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOnlar kendilerini yargılasınlar önce. Bu senin hayatın sonuçta.
Cevap sahibi+1 yılBoşver onları. Benim her türde arkadaşlarım var. İnan buna. Lez, gay, biseksüel, hatta dini olrak ateist, deist, hristiyan bile. Önemli olan karşındakinin insan olması. Erkeklerden hoşlanıp şeref yoksunu olacağına arkadaşım lez olsun ama insan gibi davransın.
+1 yılLezbiyen bir arkadaş candır. . . var bir arkadaşım, gizlemek zorunda kalıyor durumunu. Birde sevgilisi var. Gideriz eve kapanır film izler muhabbet ederiz.. Kimse bizi çözemiyor :)
11 YorumlaLüt kavmi derim çekilirim. Neyine saygı duyulucak. Canları cehenneme hepsinin
54 Yorumla
+1 yılBunca zamandır lezbiyenim artık kimse umrumda değil açık açık heryerde söyledim söylecem ben buyum
20 Yorumla
+1 yılya açıkcası saygı duyuyorum cinsel özgürlük dıye bısey var nıhayetınde ama.. bir erkek olarak bayan popilasyonunun bu sekilde azalmasını hazm edemıyorum buda bır gercek :D
00 Yorumla
+1 yılilginç ama gay ilişkisi iğrenç görünürken lezbiyen ilişki çok estetik görünüyor :)))
01 YorumlaSorunu zor okudum ınankı. Senı rahatsızmı edıyorlar bu yuzden anlamadım.
06 YorumlaSaygı duyarım ama normal olarak karşılamam kadın ve erkek bir çift olarak yaratılmıştır yaradılışa karşı gelmemek lazım hormonal bir bozukluk yoksa. Bana kalırsa bu ruhsal bir hastalıktır ve tedaviye ihtiyaç vardır.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılSenin seçimin senin kararin, başkasına book yemek düşer!
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim💐🙏
bana çekici geliyor iki bayanın sevişmesi hatta izlediğim filmlerde iki bayan bir erkek oldukça hoş
02 Yorumla
+1 yılEvet oluyor. Cunku bayanlar sevismek icin daha esterik daha guzel :*
00 YorumlaTabikide saygı duymak gerek ya. Kimseyi ilgilendirmez hayatına bak mutlu ol. Mutluluklar. Sonuçta sevgilime asılmicak bütün kadınlara bayılırım :)
36 Yorumla- +1 yıl
@Esratülü sus yaaa
- +1 yıl
@Esratülü l*n bas git tenekeee :D:D muhatapım diilsin artıkın :D
- +1 yıl
vııızzz vııızzzz vııızzzzzz :D:DD @Esratülü
Eğer foto gercekse sana tek kelimem, sen tanrının penisi yaratma sebebisin derim
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 403 cevap paylaştı. Sapkinligi tercih etmislerdir. Saygi duyar keyfime bakarim
00 YorumlaHer ne kadar dusunce yapima uymasada bu durum acikcasi es cinael olanida umursamam banane yani onun kararlari onun hayati
01 YorumlaValla ben ön yargılı değilim kişinin tercihi bu hastalık değil doğal birşey biz nasıl heteroseksüelsek sizde öylesiniz. Lezlere ise ayrı ilgim yok mu var eğlenceli izlemesi :D
01 YorumlaAklım almasada lezligi saygı duymak zorundayım bence erkek ve kadın sevgili olmalı ama neyse ;)
05 Yorumlao degılde ıstıkhakkımızdan sayı kaybı oluyor yoksa adam basına 3 duserken 2 ye dusuyor fazla mal gözmü cıkarır
02 Yorumla- +1 yıl
sana göre ole bayan.. o degıl ya hiç bulamıyan bırısıne sen kocaman bı nımetsın bılıyorsun dımı... lez olup olmamanı sorgulamaz... bırde oacıdan bak tabıkı sen kızlardan hoslanıyorsun enazından daha nazıkler sen sasn vermıyorsun yoksa kelebekgıbı ucup arı gıbı sokan bırı lazım sana...
Saygı duyamam.. Bence sapkınlık.. Sapıklık.. Psıkolojık bozukluk dogaya evrene islama hristıyanlıga yahudılıge dine imana budistlıge bıle aykırı..
03 Yorumla
+1 yılBen bir lez tanimadim ya da tanıdım haberim olmadı ama kimseye ön yargı ile yaklaşmanın bir anlamı yok
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim ne demek :)
Zaten türkiye 1 kıza 300 kişi yazıyor günde bide lezbiyen olup sayıyı arttırıyorlar ayıp :) ama grup yapması güzel insanlar olayı eğlenceye ve şiddete çeviriyorlar
00 Yorumlaherkezin içgüdüsü aynı şekilde ilerlemez hoşlantı meselesi ayrıca lezler benim ilgimi de çekmiyo değil :)
04 Yorumla
+1 yılben tercihinize saygı duyarım da, birde öbür dünya var hani bu sapıklığın cezası falan biliyorsundur belki...
01 YorumlaBenim merak ettigim sey; lezbiyenler hayatlarinda hic bir erkekle iliski yasamiyorlar mi? Yani olene dek hemcinsiyle mi yasiyor? Cidden bilmiyorum
01 Yorumla
+1 yılinsanın cinsel yaşamı kendini ilgilendirir ama öbür tarafıda düşünmek lazım yanlışmıyım?
01 YorumlaBende eşcinselim.. Bu konu hakkında ön yargılı olanlar. Okadar şaçma sapan düşünceli insanlar ki.
04 Yorumla- +1 yıl
ahah kayışı koparan burada * :D
Kesinlikle saygi duyarim lez degil ama biseksuel cok arkadasim var ve arkadasligimi kesmiyorum cunku bende biseksuelim falan diyomusun jsjdjddjdj
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 308 cevap paylaştı. Kimseye laf düşmez... Düşünceleriniz nedir :)))))))))
04 YorumlaCok merak ediyorum. Öyle bir hatunu tanımak isterim.
06 Yorumlalez mısın yoksa erkeklere karısıda bsey hssedymusun
08 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaygım sonsuz ama threesome yapmak isterdim 2lez 1erkek
00 Yorumlabenim fikrim 7 milyarlık dünyada kendine hitap eden bir erkek bilemi bulamadı
10 Yorumla
+1 yılYani en yakin arkadaslarimdan biri Lez hiç sorun yok gayet normal karsiliyorum :D
00 Yorumla
+1 yılherkes özüne dönsün. doğduğu gibi yaşasın. diyenlerdenim
00 Yorumla
+1 yılböle bir şeye ne saygı duyulur nede hoş görü. iğrençsiniz pislik kızlar mide bulandırıosunuz.
14 Yorumla- +1 yıl
Sen bana neye dayanarak bunu dion @simgesucu?
- +1 yıl
@simgesucu kapasiteni yükselt gel ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende lezbiyenim seni cok iyi anliyorum -,-
https://hizliresim.com/dqNOaQ00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla kız kıza anlarım tertemiz vücutları var eyvallah, ama erkek erkege ne oluyo * kıllı ayı yavrusu gibi adamlar birbirine geciriyo o ne oyle omk yuhh
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhayat senın dıledığın gıbı harca.
kıme ne senın tercıhınden.01 Yorumla
+1 yıllezlerinde hepsi mi gekici olur arkadaş..
bir istisnalarını alırım.00 Yorumla
+1 yılkendi terchleri ama toplumda hrketlerne dikkat etmeleri gerekiyor
00 YorumlaBize laf düşmez kişnin seçimi bu herkes özgürdür yaşasın LGBT
00 Yorumla
+1 yılBir de benimle denesinler tedavi yontemlerim ikna edici olanlbilir.
00 YorumlaHer sey cinsellik degil insan olduguyla mutludur oda bir rercih meselesi saygi duymam lazimm
00 Yorumlakimse kimsenin cinsel tercihine karışamaz, karışmamalı. net.
00 Yorumlabence her insan ozgurdur ama bu konuda tabi bu yanlis bisey bundan kurtulman gerek
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer kez kendi hayatini yasar benim disimdakilerden banane derm Bn hep..
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSenin zevkin ne peki?
Cevap sahibi+1 yılbir bir erkekle ilişkin oldumuda kadına döndün?
Gizli Üye(30-35)+1 yılİŞİD e Katillere Rüşvetçilere Tecavüzcülere de Saygı duyun o zaman...
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHer Pisliğe Saygı duyanlara dedim.. Yukarda yazdıklarıma da saygı duysunlar bir farkları yok @ozguro34
- +1 yıl
yuh yobazligin bu kadari
+1 yılSevmiyorum o tür şeyleri. Ama saygı duyarım.
11 YorumlaBen Biseksüelim şu an erkekler umrumda değil :)
12 YorumlaBiz ortada kalıyoruz.
10 Yorumlane bu sitedeki meme kirliliği böyle kardeşimmm
01 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 680 cevap paylaştı.
+1 yılSizi lezliğe iten etmenlerin olduğunu düşünüyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Soylesene lezlikten nasil zevk alacaksin?
+1 yılben lezlerı normal kızdan daha cok severım
11 Yorumla- Devamını Gör (26)
Devamını Gör(71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Lez olan bayanlar var kendi kisiligine gore bu kendi tervih etmis kimseye laf dusmez erkekler bu konuda ne dusunuyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar