20 yaşındayım, hayatımda 1 kere bile sevgilim olmadı. Kafayı sıyırma raddesine geldim, ne yapmamı önerirsiniz?

20 yaşındayım hayatımda 1 defa bile sevgilim olmadı. Hayatımda totalde 5-6 kere yürümüşümdür, zira utangaç ve çekincen bir tipim. Yürüyeceğim zamanda baya zor tutuyordum kendimi zaten. Her neyse, sadede gelecek olursak, onun bunun, şunu onun sevgilisi olurken ben niye deneyimleyemiyorum, sevgili/eş elde edemiyorum. Bende insanım. Daha nereye kadar dayanacağım. Yalnızlıktan kafayı sıyırmak raddesine geldim, kayış koptu kopacak. Ne yapmamı önerirsiniz? Bu arada, çirkin falan değilim, uzun boyluyum ve elim yüzüm düzgün. Ayriyeten iyi bir insanımdır. Tek zararım kendime.. Öyle işte...

Güncellemeler
+1 yıl
up
20 yaşındayım, hayatımda 1 kere bile sevgilim olmadı. Kafayı sıyırma raddesine geldim, ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla