Merhabalar ben 20 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı ve bu durum moralimi, çok bozuyor ne yapmalıyım?

Artık çok mutsuzum günlerdir hiç kız arkadaşım olmadı, diye kendimden utanıyorum gençliğim bitiyor hatta bitti bile millet 15 yaşında başlıyor bu işlere kendimi çok eksik hissediyorum intiharı düşünüyorum siz ne diyorsunuz
Merhabalar ben 20 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı ve bu durum moralimi, çok bozuyor ne yapmalıyım?
Cevapla