
Sevgilinizi üzgün gördüğünüz de siz de üzülür müsünüz 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgilinizi üzgün gördüğünüz de siz de üzülür müsünüz 🤔
#Aşkİlişkileri
Üzülürüm. Genel olarak empatik biriyken hayatımda yeri çok başka olan insana karşı hassasiyetim daha da fazla olur. Ama onunla üzülme aşamasında takılı kalmam uzun süre. Çözülebilecek bir durumsa çözmemiz ve mutlu olabilmemiz, değilse o dönemi biraz olsun kolaylaştırmak için çabalarım.
Sevdiğim insanın üzülmesine kıyamam. Üzülürüm tabiki yanında olmaya, iyileştirmeye çalışırım
Gerçi sonu hep vefasızlık oluyor ama. En çokta üzülmesine kıyamadıklarımız üzmüyor mu bizi
Cevap
11Cevap
Üzülürüm tabiki güldürmek için elimden geleni yaparım...
Onunla belki üzülemem ama gülümsemesi için uğraş veririm..
İlla ki değer verip sevmek bunu gerektirir gadası
çok üzülürüm ciğerim acır ta ki beni üzmeye başlamadığı süreye kadar
Seni üzeni ben üzerim artık 😊
İlahi üzer bize ne hacet :)
Seni üzenler utansın ablam 😊
Tabiki de sevgilim olacak kişi aşık olduğum sevdiğim kişidir o üzülse bende üzülürüm onu mutlu etmeye çalışırım
Tabikide.. hasta olsa, üzülse, sevince tek beden olmaz mı insan? O üzülse bende üzülürüm, hasta olsa uyuyamam..
Sevdiğim herhangi birini üzgün görmek beni üzer
Evet üzülürdüm. Biraz yalnız kalmasını ve kafasını toplaması için rahat bırakırdım.
Üzülmesemde eski moduna dönmesi için çaba gösteririm.
Kahrolurum ama çok belli etmem onu mutlu edecek şeyler bulurum
Tabi ki evet. Ben arkadaşlarımı üzgün görünce de üzülüyorum
Kıyamam tabi ki))
üzülürüm yazık beyime 🥺
Grant gustin mi resimdeki
fotodaki adam Grant gustin degilmi namı değer flash 🤣
Moral vermeye çalışırım
Olmayan şeylerin üzüntüsü olmaz. 😅
Tabiki onun durumu beni de etkiler.
O üzülürse ben de üzülürüm
Tabiki üzülürüm. Nasıl üzülmem.
seviglim de ben de evet fazlaca üzülüyoruz
Üzülmeyen sevmiyordur
Yok mutlu etmeye çalışırım çözüm bulurum
İster istemez üzülürüm evet.
Evet, üzülürüm.
Hemde nasıl üzülürdüm
Üzülürüm tabiki
Olsa evet
Üzülürüm tabi ki.
Tabiki üzülürüm onu neselendirmeye çalışırım
Çook
Tüm moral 0 olur.
İçim parçalanır lan
Ee bi zahmet
üzülürüm
Evet etkileniyor insan ister istemez
Üzülmüştüm
Tabiki de üzülürüm
Tabi üzülürüm
Tabiki evet
Seviyorsam evet
Üzülürüm tabi
Evet herhalde
Kesinlikle 🥲
Yok ki kzmssk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?