Sevdiklerimi üzgün gördüğümde onlara sıkıca sarılıp ne yapabileceğimi sorarım ve derdine derman alabilecek bir çözümum varsa yardımcı olurum. Tuhaf gelecek ama bazen uzaktan tanıdığım selamımın olmadığı kişilerin bile sorunlarını duyduğumda onlar adına üzülen biriyim. Bazen keşke onlarda yardımcı olabilsem diye düşünüyorum. Fakat işte üstüme vazife olmayan işlere olaylara müdahil olmayı sevmiyorum.
Kesinlikle çok üzülüyorum yani maddi açıdan zorluk çektiği zaman ya da moralı bozuk olduğu zaman var ya çok üzülüyorum belki onun kendisini üzüntüden daha çok ama benim onu mutlu edebilmem için onunla bir şekilde irtibata geçebilmem için bana izin vermediği için daha doğrusu ben hiçbir şey yapamıyorum sadece öyle bekliyorum sadece yani dua ediyorum umarım geçer diye
Benim de canım yanar ve ilk başta kafasını toplaması için yalnız bıraksamda bu süre çok uzamaz. Sonrasında bir şekilde içini dökmesini sağlayıp acısını paylaşırım. Bir çözüm aramaya çalışırım, keyiflendirmeye çalışırım. Bu konuda fazla hassasım ve etrafımda ki insanların saç tellerine zarar gelsin istemem...
Paramparça olmuş hissediyorum. Sevdiklerim üzülmesin hiç. Onların acısı benim acım hiçbir fark yok benim için. Yanlarında olurum. Ne gerekse yapabilirim. Elimden ne geliyorsa. Sevdiğim kişiler benim herşeyim gibidir.
Ben de üzülürdüm. Bir süre kendi haline bırakırım, toparlanabilmesi adına. Sonra isterse birlikte aktiviteler yaparız. O an ne istiyorsa onu yaparız. Canı sıkkın insanları sırf mutlu olsunlar diye sık boğaz etmeyi sevmiyorum.
#SelamGençlik 🦄🍏🍀⭐💛🔥☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀 Üzülmeye bağlı sinirlenir, sinirlenmeye bağlı aşırı sakinleşir ve çözüm üretmeye çabalarım, net... #SunIsUp#Amazing#TubaSueda 🦄🍏🍀⭐💛🔥☀️🌻🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Beraber ağlarız, bilirim ki ağlayan birine ağlama demek onun ağlamasını durdurmaz aksine daha da rahatlatır. Beraber ağlar beraber güleriz. Hakettiğim değeri hiçbir dostumdan alamadım ne yazikki, teşekkür ederim hepsine mutlu günümde yanımdalardi hep, kötü günümdeyse yoklardı