Önce aşık etti söz verdi asla bırakmam diye sonra terketti şimdi nişanlı?

açıkcası sonunun bu şekilde biteceğini hiç kestiremedim. 3 yıllık bir ilişkim vardı. bana yapmadığı kötülük kalmamıştı. artık bu ilişki bana zarar veriyordu. kurtulmam için bir yol ararken, karşıma benden yaşca küçük biri çıktı. o da benim gibi yaralıydı. ikimizde birbirimizde çare ararken, zamanla aşık olduk. ya da ben oldum onun ki yalandı. sonra benden ayrıldı. ailem seni yaşından dolayı kabul etmez beni görücü usülü evlendirecekler beni unut dedi gitti. sonra zaman zaman arayıp bana aşık olduğunu unutamadığını söylüyordu. ve en sonunda benimle konuşmalarına nişanlısı şahit olmuş bu da her şeyi itiraf etmiş, ben nişanlandığını bile duymadım oysa, ve en yakın arkadaşından duydum ki, eski sevgiliyle nişanlanmış benden ayrılma sebebi oymuş, beni aylarca kandırmış duygularımla oynamış, şimdi sırra kadem bastı. şimdi ben buna nasıl mutluluk dileyim? madem eski sevgilini unutamadın neden benim zamanımı kalbimi çalıp hayatımı alt üst ettin? bu durumu nasıl unutacağım bilmiyorum. beddua ediorum tutar mı?

Önce aşık etti söz verdi asla bırakmam diye sonra terketti şimdi nişanlı?
Cevapla