Sevgilimi çok seviyordum bir gün annesinin fecesinde resim görmemle yikıldim sevgilim benle beraberken baskasiyla nisanlanmis ve benimle sevgili olmaya devam etmiş beynimden vurulmusa döndüm yüzüne vurdum attik biz o nisani önceydi dedi sonra üstüne gidince Özür diledi ve engelledi beni çok kötüyüm
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBu hikayeyi tam 9 ay once yasadim ben anliyorum seni, 1 seneye yakin sevgili olduk ailemizin haberi vardi, birbirlerine gidip gelirlerdi bir gun bitirmek istedi sebepsizce, ne o arkasina bakti ne de ben dur dedim, 1 hafta sonra annesini babasini aldi gitti kizin evine "Allahin emri..." ile basladilar cumleye, nisanladilar ve canim hic yanmadigi kadar yandi, ilk sevgilim oldugu icin sandim ama aptal yerine koyuldugum icinmis, cok agladim, cok isyan ettim belkide ama Allah buyuk, havale ettim, yakinda evleniceklerdi , gun almislardi ama nisani atmislar hangisi atti bilmiyorum ama simdi surunerek gelsede, biraktigi kizi bulamaz onu biliyorum Allaha havale et, sabirla unutmayi bekle.
71 Yorumla- +1 yıl
Verilmis sadakan varmis kral
En İyi Cevaplar
+1 yılİnanamıyorum gerçekten ne insanlar var ya bak böyle şeyler olabilir zaman zaman bazen hiç tanımak bile istemeyeceğimiz insanlar bizim hayatımıza girer ve gerçekten kötü günler geçirebiliriz ancak hayatın çok güzel tarafları da var inan buna.. böyle insanlar olduğu gibi seni çok sevebilecek, sana güven verecek insanlar da bulacaksın. İyi ki de görmüşsün o fotoğrafı yoksa çok yanlış bir kişiye günlerini, yıllarını vermeye devam edebilirdin. Bütün bu olanlardan ders çıkarıp önüne bakarsan daha güçlü biri olacaksın bu yaşadıklarından sonra, sevgiler 💐
20 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. seninle vakit geçiriyormuş.. amacı seninle aile kurmak veya çocuklarının annesi yapmak / seninle yaşlanmak değilmiş... yeterince sevmemiş.. seni kullanmış.. üzgünüm ama böyle. bu senin bir yerde hata yaptığın anlamına gelmek zorunda değildir. böyle bir şey için sen neden kendini kötü hissediyorsun ki? sevinmelisin aslında.. Allah acımış sana da erkenden kurtarmış seni veya ortaya çıkarmış.. adam kendi ayaklarıyla çekmiş gitmiş hayatından.. gücüne gitmesi onurunun ve kalbinin yaralanması doğal. ama iradeni kullanıp kısa sürede toparlanmalısın ve bu insanı aklından ve kalbinden tamamen söküp atmalı ve kendine yeni bir yol çizmelisin. bu kadar.
64 Yorumla- +1 yıl
evet bu çakır abiyi dikkate al
- +1 yıl
Pembeli düşman çok komik geldi ya 😅 akşam akşam güldüm Allah sizi de güldürsün
+1 yılBelki başka bir durum vardır. Direk yargılama adamcağızı. Belki annesi zorla evlendirmiştir, istemiyordur ve sonra vazgeçmiştir. Bence ona bir şans daha ver. En azından konuşun. Sen bilirsin. İstersen de ayrıl. Ama bence yine de bir konuşun. Çok üstüne gitme. Anlayışlı bir şekilde konuş. Kalbini kırma onun.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
83
Cevap
82Cevap
Vay be inan şu an bende şoklardayım, bir insan nasıl bu kadar karaktersiz olabilir..
Erken fark edip kurtulduğuna dua et ya evlendiği halde devam ediyor olsaydı..10 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm efendim gerçekten. İnsanlarda sevgiyi geçtim onur haysiyet şeref kalmamış. Erkek değil mi.. Hepsi aynı. Şımartılan pohpohlanan erkek, kız yapınca adı başka bir şey. Hiçbir tarafın yapmaması gereken bir durum ama erkek yapınca bişey olmaz... Hiç sevgilim olmadı ama kadına yapılan bu tarz şeyleri inanın sizin kadar anlayabiliyorum efendim
31 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca şu an büyük bir üzüntü ve şok yaşamınızı gayet anlıyorum ama lütfen bu durumu devam ettirmeyin efendim. bir de şöyle düşünün ya bu durum çok daha ileri zamanlarda karşınıza çıksaydı. Sizi haketmeyen biri için kadınlığınızın en değerli hazinelerini saçmaya dökmeye değer mi
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞerefsizin önde gideni Allah böylelerin belasını versin. 2015te benim de başıma geldi. Ama sonra ne oldu biliyor musun Allah cezasını verdi pisliğin hiç mutlu olamadı işleri rast gitmedi karısını aldattı çocuğu alıp kaçtı sürekli içki icen karı kız peşinde koşuyordu. Sonradan Allaha çok şükrettim bununla olmadigim için iyi ki nişanlanmış kurtulmuşum dedim. ALLAH YARINA BIRAKIR AMA YANINA BIRAKMAZ KIMSENIN. Şimdi belki üzülüyorsun ama yat kalk şükret böyle birinden kurtulmussun
60 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı. Bunu yemin ediyorum sağ çıkmayayım 2 sene önce bende yaşadım sevgiliydim abisi aradı kız kardeşimi istemeye geliyorlar nişan yapıcaz diye hani baştan aşağı karasular akar derler ya direk o an yaşadım 2 ay 3 ay inanılmaz depresyondaydım sevgili olduğum kişi nasıl yapabilir düşünemeden kız evlendi...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılKötü olma erkeklerin çoğu bunu yapar kabul etmekle başla bunu yaşadın bunu artık engelle hayatına devam et neden böyle yaptı neden? neden? dedikçe kendini yer bitirirsin sana değer vermemiş sevmemiş olay bu zararın neresinden dönersen kardır tabiki üzüleceksin ama olan oldu
00 Yorumla
+1 yılTam bir liboşmuş adii kişilikk, yemin ediyorum sen benim kız kardeşim olsaydın gider o yavşağı komalık ederdim 🤬 Hiç kötü olmaya değmez takma kafana bul başka birisini onu tak koluna çatlat onu sokaklarda ;) ya da boşver yaa hiç ilgilenme bırak ne hali varsa görsün ama seninle gönül eğlendirmiş ya inşallah onunda nişanlısı hem nışanlılarken hemde evlendikten sonra hep aldatır onu beter olsun şerefsiz.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKaç yıldır sevgiliydiniz? Eğer yaşanmışlıklarınız varsa nişanlısına mesaj at. İlk bir tebrik et. De benle sevgiliyken senle nişanlanmış. Demekki bende bulamadığı bişeyi vermişsin de. İkinizide tebrik ediyorum. Mesajımı artniyetli anlama hemcinsiz sonuçta erkeklere karşı dikkatlı olman gerek. Bana yapan sanada yapabilir. Dikkat et kendine filan de. Güzel bir kapaklık mesaj at
20 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm sana. Üzül jher gün ağlayarak beddua et. Beddua ederken dikkatli et. Allahım ona öyle bir bela ver ki nerden geldği belli olmsın deme. Beddua etmenin bir üsturubu var. Az önce dediğim gibi beddua edersen beddua sana döner. Bak şöyle de;
Allahım sen gören duyan bilensin. Bu kulun bana bu hatayı yaptı. Onu senn adaletine bırakıyorum. Onu bildiğin gibi yap ona hakkımı helal etme01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTam olarak tepkim bu.
80 Yorumla
+1 yılresmen sei kullanmış eğer fiziken ve sima olarak güzelsen anlarsın zaten sebebini ve ona gelince zaten karaktersiz şerefsizin önde gideniymiş boşver artık hayatına bak
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Benzer durum başıma geldi ilk sevgiliminde Yalova da sevgilisi varmış sonra benle tanıştı görüşmeye başladık 1 sene ruhum duymadı kuzenleri uyardığı halde inanmadım onlara sonum senin gibi oldu.
05 Yorumla- +1 yıl
@Spriano9 haddini bil terbiye sınırlarını aşma bir bayanla konuşuyosun
- +1 yıl
@Spriano9 yalakalık yapmadım
Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Yavv sorun ne onu anlamadım ben? Başkasıyla nişanlanması senin onu sevmene neden engel olsun ki? Amma menfaatçisiniz siz? Senle nişanlansa sorun olmayacaktı tabii..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok mu kötüsün?
İyi ama sana kıymet vermeyen biri için senin kalbini ve kişiliğini aşağılayan biri için kötü olmanın ne manası var..10 Yorumla
+1 yılSenin için çok zor ama böylesine bir s e r e f s i zin gerçek yüzünü gördüğün için ileride mutlu olacaksin.
20 YorumlaInsanlar neden bu kadar karaktersiz olur anlamam. Bosver üzülme bir karaktersizden kurtuldun diye sevin.
20 YorumlaAaaa çok üzüldüm canım geçmiş olsun. Ben de kendime üzülüyordum sen daha kötü durumdasın :( seni çok iyi anlıyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Cocugun biri tivit atmişti. Eski sevgilim aşkim ben bugun erken yaticam diyip o gece nişanlanali bilmam kaç ay oldu diye
00 Yorumla
+1 yılşerefsiz olduğu için yapmış bence kurtulduğuna şükret eğer için rahat edecekse nişanlısına söyle onun da işi bozulsun kıza iyilik yapmış olursun. muhtemelen onun da olanlardan haberi yoktur
00 Yorumla
+1 yılKötü olacak birşey yok. Ondan nefret etmelisin. Böyle bir karaktere sahip birinden kurtuldugun için de sukretmelisin. Şansliymişsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılAynı olmasa da buna benzer bir şey yaşadım insanları anlamak zor neden niye nasıl sorularında boğulmak yerine hayatına devam et :)
00 Yorumla
+1 yılFiziksel ilişkinizde varsa seninle o yüzden takıldı kızda bakireydi vs ailesi uygun gördü evlendi. Erkekler böyle şerefsiz
10 Yorumla
+1 yılBırak Allah’ın dan bulsun yaptığı elbet onuda bir gün bulucak yaşattığını yaşamadan öldürmez Allah sen güçlü ol kurtuldun diye sevin
00 YorumlaAnnesi zorla nişanlamış da olabilir. Erkek anneleri oğullarını zorla evlendirme çok istekli. Sevgilin bir şey söylemedi mi sonra?
00 YorumlaBenim de başıma geldi aynı olay ama ben o kıza da her şeyi anlattım sonra o kız da bunu terk etti 🤣
06 Yorumlabende tam tersini yaşadım okuldan flört ettiğim kızla sevgili olma dönemine girmiştim fakat benimle flört halinde iken başkasıyla sözlenmiş..
00 Yorumla
+1 yılEvlenselerde ayni, sevgiliykende aynilar, tek bir kadinda duramiyolar, hatta aldatiyolar gozleri hep disarda, en sadigi bile kac sene sonra aldatiyor, erkeklerde ne yazikki sadakat ve merhamet gibi birsey olmadigi icin bunlari yapiyolar
13 Yorumla- +1 yıl
Hep erkekler mi yapıyor? Ne kızlar var bir bilsen
- +1 yıl
@BeyazAtlıPrensBenim iste onlarda erkeklere ozenti kadinlar, kadin dedigin normalde yapmaz, erkek zaten namusuz oldugu icin herseyi yapiyolar kadinin namusu var, ama sizlerde namus filan olmadigi icin herseyi yapariz siye dusunuyosunuz
- +1 yıl
Bana yapılanları anlatsam ağlarsın
Sen yine hemen öğrenmişsin ben 3 ay daha kandırılmıştım. :)
20 YorumlaGeçmiş olsun eline ne geçti ki şimdi? İkinizle de baya oynamış valla oğlan uyanıkmış seni kandırmış, sen de inanmışsın. Kötü durumdasın şimdi engeller tabi nişanlı evlenecek.
06 Yorumla- +1 yıl
Erkekler boyle iste inandirici olabiliyo aynen seninle evlenirim diye dusundurdu o hayaller bosa dustu yani canim ben kizlar uyanik diyodum ama erkek daha uyanikmis megersem nisanli adam seninle niye evlensin aklini basindan almış ruhun duymamis uzuldum gerçekten yemin ediyorum yaninda falan nisanlisini arayipta hic askim li falan konusmadimi
- +1 yıl
Rolünü gercekten iyi oynamis helal olsun valla facede gormeseydin olacaktı peki evlilige doğru gidecektin sonra ayrilacakti senden cok kotu bir durum olmus bence gercekten 6 aydir beraber misin iyi oynatmis seni ne büyük cesaret valla film gibi ve bugunlerde agliyosun serefsiizin oglu senin gururunla oynamasaymisti
+1 yılÜzülme boşver sen kurtul nişanlısı onunla yaşayacak kim bilir kaç kere aldatılacak...
10 Yorumla
+1 yılçok kötüyüm ne yaa benimde 8 senelik sevgilim vardı hem aldattı hemde nişanlanmış baskasıyla öyle bir karaktersizden kurtulduğun için dua et bence
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 408 cevap paylaştı.
+1 yılKadının canısı olmaz erkeginde orospusda olur işte böyle insanlar yüzünden insanlara inanmamaya bağlıyorsun
00 Yorumla Nereden buluyorsunuz lan bu angutlarii Allah aşkına be..
10 Yorumla
+1 yılBazı yorumlar o kadar kötü ki sanki adam iyi bir şey yapmış gibi şakaya almış herkes biz nasıl bu kadar düşebildik anlamadım
10 Yorumla
+1 yılAllah boylesinin belasini versin serefsizligin bu kadari
10 Yorumla
+1 yılSana değil de en çok onunla nişanlanan kıza üzüldüm. O ne aciz bir insanmış öyle.
10 Yorumla
+1 yılAğlamadan ayrılık olmuyor. Kurtulduğunuz için sevineceksiniz daha sonra. Öyle karaktersizin arkasından bu kadar çok yıpratmayın kendinizi. Size açıklama bile yapmamış korkak herif.
01 Yorumla
+1 yılNe kadar da yaşadığım bir durum biz salağız sadece
17 Yorumla- +1 yıl
Senin ananla çok münasebetleri olmuş belli
- +1 yıl
İnsanım diye bide buralarda dolanma kemik atan olmadı
- +1 yıl
S. Git bebeğim benden bulma belanı
- +1 yıl
Sen kim köpeksin defol yeter herkese aynı yorumu yapıyosun bekle bikaç saate rezil edicem seni
Çok basit sevgi yokmuş aşk zaten yokmuş muhtemelen seks yapacak kişi olmuşsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok sevdim yalan oldu gençliğim talan da oldu zalim geceler
00 Yorumla
+1 yılKaraktersiz kişiliksiz mişte ondan bence sorgulamaya girme değmez çünkü
00 YorumlaAklı ve kalbi başka yerlerde ve ikisinden de ayrılamamış
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKarakter yoksunu olduğu için yapmıştır neden olacak başka.
00 Yorumla
+1 yılBence sevinmelisin kurtulduguna tabi biseyler yapmadiysan onunla
00 Yorumlaİnsan evladı işte, çiğ süt içmiş düşün, kim bilir daha neler neler yapar O.
00 YorumlaAllah kurtarmış en güzeli bırak o karaktersizi bunların hepsi Allah'ından bulsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin degilmis demekki , sana öyle zannettirilmis
00 Yorumla Seni gerçekten sevmediği için bunu sormak bile hata diye düşünüyorum 💫
01 Yorumla- +1 yıl
Eğlencelik kullanmış işte ne hatası.
- Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılDemekki bir haltlar karistirdi senleyken zorunda kaldo
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 814 cevap paylaştı. trolmüsün nesin ya bir insanın sevgilisi nişanlanacak sonra bundan haberin olacak
00 Yorumla
+1 yılkuran çarpsın benim bir arkdaşım vardı evli iken başkasıyla Nisan yaptı kimsenin haberi yoktu annesi çocuğu picaklamak zorunda kaldı allah belasını verir onun merak etme
14 Yorumla- +1 yıl
Ne adamlar var 😅
- +1 yıl
@yetrinfas kimi picaklamis bir de 🤔🤔🤔😂😂😂
- +1 yıl
@yetrinfas 😁😁
+1 yılSalla gitsin diyorum emin ol buna. Ben nişanlandığı kıza üzülür geçerdim yerinde olsam.
00 Yorumlabunun tek bir açıklması var Erkek olan fazla yüz bulmuştur hatta aileden kayanaklanabilir. yep
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Kurtulmuşsun işte ne güzel. evlenseydin başını daha çok ağrıtacaktın..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOhhhhhh çok iyi yapmış ki! Müstehak sana! Ohhhhhh nasıl sevindim ki gerçekten!!!😂😂😂😂😂😂😊😊😊😊😊😊
31 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOhhhhhhhhhhhh! Çok iyi olmuş! Çek şimdi bakalım cezanı! 😊😊😊😊😊
Yalanda oldu gencligim talan oldu yu buraya bırakıyorum
00 Yorumla
+1 yılHer önüne gelenle sevgili olursan olacağı bu çek cezanı
12 Yorumla
+1 yılSenin temiz bir 100'lük devirmen şart. (Tek başına)
00 Yorumla
+1 yılNişanlısını mutlaka bul hatta nişanlısının ailesini de her şeyi anlat.
00 Yorumla
+1 yılNişanlandığı kızı bul anlat hatta inanmazsa fotoğraf göster
51 Yorumla- +1 yıl
Ya da boşver şimdi aklına sokmayayım böyle intikam planları sen hayatına bak erkeklere de güvenme fazla maalesef hemcinslerimin çoğu pe*zev*nk oluyor
+1 yılteorik olarak seni aldatmamış. nişanlı olduğu kişiyi aldatmış bir de bu şekilde bak olaya.
10 Yorumla- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim benimle birlikteyken başkasıyla nişanlanmış. Bunu neden yaptı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar